Ff voorstellen

Hallo allemaal

Was een beetje aan het surfen en kwam dit tegen en het leek me een leuk en vrolijk forum/site

Ik ben Natasja 29 jaar, 5 jaar getrouwd met Paul , 30 ,en mama van 3 mooie kids Xander (3-11-99) , Maeike (10-10-02) en Jesper (08-12-03), huisvrouw en chauffeursvrouw…Hobbies mijn kinderen , en de putter , soms een beetje naaiwerk maar verder niet zo veel , heb er nog geen tijd voor …Wil je meer van me weten aarzel niet en vraag maar raak .Lijkt me leuk om hier vaker te komen…

Groetjessss

heb ze alle 7 op een rij .ze werken alleen in ploegendienst

Hoi Natasja,

Welkom op deze site!
Enne…je eerste indruk is goed hoor: het is een supergezellige site waar iedereen altijd leuk met elkaar meeleeft/meedenkt.

Ik ben trouwens Bianca, ook 29 jaar en ik woon samen met mijn vriend.
We hebben samen een zoontje (Stephan) die sinds gisteren 3 jaar is.
Mijn vriend heeft nog twee kids van bijna 9 jaar (jongen en meisje) en die komen hier zo’n 2x per week. Heel gezellig!
Vanaf a.s. zaterdag hebben we er trouwens voor 3 weken een gezinslid bij.
Dan zijn we voor het eerst gastgezin voor een meisje (Vivien) uit een kindertehuis in Hongarije. Spannend!

Ik hoop je hier nog vaak tegen te komen!

Groetjes, mamma van Stephan

P.S. leuke uitspraak trouwens over die ploegendiensten
Ik zeg regelmatig: “met mijn gedachten ergens anders, ben ik altijd overal” (ik denk altijd minstens 10 dingen tegelijk, vandaar!)

Gewijzigd door - Bieb op 24 Jun 2004 21:50:11

welkom hier. ik ben maureen. 30 jaar en heb nu twee zoontjes. fabiano van twee en vier maanden, alessandro van 10 maanden en de derde is op komst. die word verwacht op 02-01-05. ik zag dat tussen jou tweede en derde ook niet zo veel leeftijd verschil zit. 14 maanden als ik het goed heb uitgerekend… tussen de eerste en de tweede zit bij mij 18 maanden en tussen de tweede en de derde zometeen bijna 17 maanden. veel plezier hier.

maureen~~~~~~~~maureen

hoi welkom op het verslaafde forum hihihihihi
ik ben marielle 35j ben getrouwd met martin ,en samen hebbben we een prachtige dochter. genaamd tanja zei wordt in oktober 3jaar
ik hoop nog veel van je te horen .

groetjes marielle trotse mama van tanja

welkom hier op idd een hele gezellige en vooral voor sommige hoor hahhaa een verslaafde forum,bieb zal je heel vaak zien geintje hoor bied

maare ben bianca en 31 jaar getrouwd met hans en samen hebben we 3 kindjes waarvan 1 helaas een engeltje is

kevin* dylan van 7 en kaitlyn van 3

verder wens ik je heel veel pelzier hier

Hoi Natasja,

Ook welkom namens mij.

Wat een leuke namen heb je je kinderen gegeven, net een tikkeltje anders dan ‘normaal’.

Groetjes Carola, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003

Hihi Carola dat was ook de bedoeling hihi …Wij houden wel van hollandse namen maar net ff anders geschreven .Je merkt wel dat andere mensen het wel moeilijk vinden om die namen te shrijven hoor …vooral Maeike is een crimehihi maar goed het geeft niks we blijven wel verbeteren haha

Dank jullie voor jullie reacties …erg leuk

heb ze alle 7 op een rij .ze werken alleen in ploegendienst

Hihi! Hier hetzelfde: Stephan met PH. Kan je soms ook 1000x vertellen en dan schrijven ze het nog met een F.
Maar goed, maakt niet uit! Vind Stephan met PH gewoon leuker, beetje aparter.
O ja, mensen denken vaak wel dat je het uitspreekt als “Steffan” Da’s soms wel een beetje irritant

Groetjes, mamma van Stephan