Ff voorstellen

Hallo,
ik ben Jolanda (29 jaar). Ik heb een dochter van 16 maanden, genaamd Lisa. Zij is geboren op 25 augustus 2002.
Ik ben getrouwd met Dennis en wij wonen met z’n allen in Hendrik Ido Ambacht.
Ik werk 3 dagen in de week als praktijkondersteuner in een huisartsenpraktijk.
Wil je verder nog iets van me weten, vraag het maar!!!
Groetjes Jolanda.

Hallo jolanda welkom bij de club,
Ik ben Kristel (28) heb een geweldige dochter Sanne (13-05-2003) ben getrouwd met Frans(36).

Liefs Kristel

Hallo Jolanda,

Gezellig dat je er ook bent!
Ik ben Bianca, wordt volgende week 29, woon samen met mijn vriend (44) en samen hebben we een schat van een zoontje waar we (uiteraard) erg trots op zijn!
Hij heet Stephan en is nu 2,5 jaar (23 juni 2001)

Groetjes, Bianca

P.S. altijd als ik de naam van jouw woonplaats lees/hoor moet ik denken aan de volledige naam.
Die is me ooit toen ik klein was eens verteld door mijn oom en tante die daar toen ook woonden en ik ben die ellelange naam gewoon nooit meer vergeten, haha!

Hoi Bianca,

ik hoorde voor het eerst dat ‘Ambacht’ zo’n lange naam heeft toen ik een keer bij Lebbis & Janssen was. Ik moet de volledige naam nog maar eens opzoeken, is misschien wel leuk voor Lisa later. We wonen hier nog maar een jaartje.

Groetjes Jolanda.

Ik kan hem wel even voor je opschrijven hier maar ik weet niet of de spelling van elk woord dan klopt.
Zoals ik al zei heb ik het als kind geleerd, maar ik weet zeker dat ik het goed onthouden heb. Ik heb het namelijk ooit nog weleens nagevraagd bij ze

Komt ie:

Hendrik Ido Schildmanskinderen Groot En Klein Sandelingen Ambacht.

Pffff…ben ik ff blij dat onze woonplaats een simpele naam heeft, haha!

Ben trouwens wel érg benieuwd hoe Hendrik Ido Ambacht ooit aan zo’n naam gekomen is!!!

Groetjes, Bianca

Dank je Bianca. Ik weet ook niet precies waar de naam vandaan komt maar als ik het weet, dan zal ik je het vertellen, oké.

Groetjes Jolanda.

Hallo Jolanda,