Ff voorstellen

Hallo,
ik ben Jolanda (29 jaar). Ik heb een dochter van 16 maanden, genaamd Lisa. Zij is geboren op 25 augustus 2002.
Ik ben getrouwd met Dennis en wij wonen met z’n allen in Hendrik Ido Ambacht.
Ik werk 3 dagen in de week als praktijkondersteuner in een huisartsenpraktijk.
Wil je verder nog iets van me weten, vraag het maar!!!
Groetjes Jolanda.

Hallo jolanda welkom bij de club,
Ik ben Kristel (28) heb een geweldige dochter Sanne (13-05-2003) ben getrouwd met Frans(36).

Liefs Kristel

Hallo Jolanda,

Gezellig dat je er ook bent!
Ik ben Bianca, wordt volgende week 29, woon samen met mijn vriend (44) en samen hebben we een schat van een zoontje waar we (uiteraard) erg trots op zijn!
Hij heet Stephan en is nu 2,5 jaar (23 juni 2001)

Groetjes, Bianca

P.S. altijd als ik de naam van jouw woonplaats lees/hoor moet ik denken aan de volledige naam.
Die is me ooit toen ik klein was eens verteld door mijn oom en tante die daar toen ook woonden en ik ben die ellelange naam gewoon nooit meer vergeten, haha!

Hoi Bianca,

ik hoorde voor het eerst dat ‘Ambacht’ zo’n lange naam heeft toen ik een keer bij Lebbis & Janssen was. Ik moet de volledige naam nog maar eens opzoeken, is misschien wel leuk voor Lisa later. We wonen hier nog maar een jaartje.

Groetjes Jolanda.

Ik kan hem wel even voor je opschrijven hier maar ik weet niet of de spelling van elk woord dan klopt.
Zoals ik al zei heb ik het als kind geleerd, maar ik weet zeker dat ik het goed onthouden heb. Ik heb het namelijk ooit nog weleens nagevraagd bij ze

Komt ie:

Hendrik Ido Schildmanskinderen Groot En Klein Sandelingen Ambacht.

Pffff…ben ik ff blij dat onze woonplaats een simpele naam heeft, haha!

Ben trouwens wel érg benieuwd hoe Hendrik Ido Ambacht ooit aan zo’n naam gekomen is!!!

Groetjes, Bianca

Dank je Bianca. Ik weet ook niet precies waar de naam vandaan komt maar als ik het weet, dan zal ik je het vertellen, oké.

Groetjes Jolanda.

Hallo Jolanda,
Weet jij toevallig iets over vaccinaties bij kinderen? Kijk dan even als je wilt bij kinderen 0-1 jaar. Misschien dat jij nog nuttige dingen te melden hebt over de dktp-prik.

Liefs Kristel

welkom hier
ben binaca getrouwd met hans en samen hebben we 3 kindjes 1 engeltje kevin* en 2 bengels dylan van 7 en kaitlyn van 3

Hoi, ik ben Mim (das kort voor Miriam), ben bijna 33 en getrouwd met Cas.
Samen hebben we een zoon van bijna 3, Lucas.

Groetjes Mim

hoi jolanda
welkom hier op het gezellige forum ik ben marielle(35)getrouwd martin(42)en samen hebben we een dochter tanja(2j3maanden en onze anja(18)

groetjes marielle

Hoi Marielle,

Volgens mij heb ik dat van Anja gemist…
Ik dacht dat ik je tot nu toe alleen gehoord had over Tanja.
Of loop ik nou achter?

Groetjes, Bianca

P.S. Anja en Tanja…bijna hetzelfde, wel leuk hoor!

ja het zijn ook zussen van elkaar alleen zit er een groot leeftijd verschil in ja dat is een lang verhaal anja is van martin zijn eerste hw sins kort is ze in ons midde dus van daar

groetjes marielle

ja je heb het goed in de gaten gehouden bieb ihihihihihihimaar het is goed hoor je mag alles vragen behalve me pincode

groetjes marielle haha ik ben over de honderd

weet je wat me op valt wij tikken vaak te gelijk op een tropic wel leuk hoor dan ben je me net een stapje voor want je kan eigenlijk niet zien wie er eigelijk online zijn
gr marielle

Hoi Jolanda,

Ik ben Annemieke, 32 jaar en keurig getrouwd met Roel sinds 25 augustus 1999. (wij vieren het aanstaande 5-jarig jubileum bij Armanda in de tuin.)

Wij zijn de ouders van Paul en Mark. Paul is geboren op 7-7-00 en Mark is geboren op 30-1-03.

Hopelijk lezen we nog veel van elkaar.

Annemieke

Hoi marielle,

Als ik het goed begrijp zijn Anja en Tanja dus half-zusjes van elkaar?
Leuk hoor!
Mijn vriend heeft een tweeling van 8,5 jaar uit een eerder huwelijk en dat zijn dus een half-broertje en half-zusje van Stephan.
Maar dat “half” laten we weg hoor!
Cheyenne en Darren zeggen altijd heel stoer en trots: Stephan is mijn broertje!!!
Ook op school loopt Cheyenne met hem te “showen” als ik (of haar vader) haar op woensdagmiddag ophaal samen met Stephan.
Leuk hoor!

Groetjes, Bianca

P.S. hoezo ben jij “over de honderd” eigenlijk???

Gewijzigd door - Bieb op 16 Jan 2004 16:11:58

ja bieb ik ga even verder op wistje dat want dit is van jolanda

groetjes marielle

Ja, je hebt gelijk Marielle!
Sorry Jolanda !

Groetjes, Bianca

Geeft niet hoor.

Groetjes Jolanda.

ff voorstellen ik zie elke dag nieuwe ikke ben maar er zijn er maar weinig die zich verder bekent maken vind dat wel jammer kan je dat niet verplichten kim???was maar een vraag je

groetjes marielle