Ff voorstellen

Hoi allemaal,
Ik ben Yvonne 17 jaar en mama van Jennifer Amanda Daniella, roepnaam Jennifer. ze is geboren op 26 februari 2003.
Ik ben dus een tienermoeder.
Ik vind het fantastisch om mama te zijn.
Maar ik ervaar wel dat tienermoeders bij geen een instantie serieus worden genomen,

Ik hoop dat ik het hier een beetje gezellig vind

Ik ben tienermoeder en ben er heel trots op!!!

hoi yvonne welkom hier

ben bianca 30 jaar en mama van 3 kindjes waarvan 1 engeltje kevin*(22-08-1995) en 2 bengeltjes dylan(23-12-1996) en kaitlyn(17-12-2000)

en hier word je gewoon serieus genomen hoor
doe gezellig mee zal wel wat rustiger zijn nu want er zijn een boel met vakanie of we genieten van het weer

groetjes bianca

Hallo Yvonne
Ik ben Miriam 32 jaar (26.02.1971) dus een paar jaartjes ouder dan je dochter

Tis hier gezellig dus klets maar raak

Miriam (die nog lang geen vakantie heeft)

Hoi yvonne, welkom en als nog van harte gefeliciteerd.

Tuurlijk wordt je hier serieus genomen, je bent een moeder net als wij!

als je vragen heb stel ze…
als je wat te vertellen heb vertel ze hihi

Liefs Tries

Hoi Yvonne.
Leuk dat je hier ook bent.Ik moet zeggen dat toen ik je berichtje las ook wel even dacht 17! oei zeker een ongelukje.Stom van mij geef ik eerlijk toe.Ook als ik een jong meisje zie lopen met een kinderwagen dan spreek ik die eigenlijk nooit aan terwijl ik dat met moeders van mijn eigen leeftijd(30) wel doe.Even vragen hoe oud het kindje is,en hoe het gaat,en dat het soms best wel zwaar is maar ook heel leuk om moeder te zijn.Ik heb ook gauw het idee dat als je dat tegen een jong meisje zegt,ze snel zoiets denkt van,waar bemoeid dat mens zich mee,denkt zeker dat ik het niet aankan ofzo.Begrijp je wat ik bedoel?Gaat het jou en beetje goed af?En ik zal het maar eerlijk vragen,was je zwangerschap bewust gepland en heb je er veel voor op moeten geven?(opleiding,werk,uitgaan).Aan de andere kant op het moment met die slechte economie en die werkeloosheid is het nu wel een goede tijd om kinderen te hebben.Dan kan je over een paar jaar je leven weer oppakken.Nou meid ik hoop niet dat je het vervelend vindt dat ik je dit allemaal vraag.Ben gewoon benieuwd.Maar als je niet wilt antwoorden;maakt niks uit hoor!
groetjes van ook een gelukkige moeder Eljada

quote:
Hoi Yvonne. Leuk dat je hier ook bent.Ik moet zeggen dat toen ik je berichtje las ook wel even dacht 17! oei zeker een ongelukje.Stom van mij geef ik eerlijk toe.Ook als ik een jong meisje zie lopen met een kinderwagen dan spreek ik die eigenlijk nooit aan terwijl ik dat met moeders van mijn eigen leeftijd(30) wel doe.Even vragen hoe oud het kindje is,en hoe het gaat,en dat het soms best wel zwaar is maar ook heel leuk om moeder te zijn.Ik heb ook gauw het idee dat als je dat tegen een jong meisje zegt,ze snel zoiets denkt van,waar bemoeid dat mens zich mee,denkt zeker dat ik het niet aankan ofzo.Begrijp je wat ik bedoel?Gaat het jou en beetje goed af?En ik zal het maar eerlijk vragen,was je zwangerschap bewust gepland en heb je er veel voor op moeten geven?(opleiding,werk,uitgaan).Aan de andere kant op het moment met die slechte economie en die werkeloosheid is het nu wel een goede tijd om kinderen te hebben.Dan kan je over een paar jaar je leven weer oppakken.Nou meid ik hoop niet dat je het vervelend vindt dat ik je dit allemaal vraag.Ben gewoon benieuwd.Maar als je niet wilt antwoorden;maakt niks uit hoor! groetjes van ook een gelukkige moeder Eljada

Neej hoor Eljada ik vind het niet erg dat je dit zegt. Ik heb deze zwangerschap niet gepland maar toen ik eenmaal wist dat ik zwanger was wilde ik het heel graag. Mijn vriend, de vader van mijn kindje is 20 en werkt als interieurbouwer en van zijn salaris kunnen we “makkelijk” leven. Ik heb helemaal nix opgegeven voor mijn kindje, ik heb vorig jaar mijn examen gehaald, ben tot mijn uitgerekende datum naar school geweest, en toen een maandje rust en toen heb ik een proefwerkweek gedaan om precies te zijn 1 maand na mijn bevalling, ben wel iets langer thuis geweest…Daarna ben ik gaan leren voor mijn examens, en heb die met 1 her gehaald.
Ik ga nog steeds weg, mijn vriend houd van autosport, rally, en als er een rally is gaan we er ook altijd naar toe, meestal met Jennifer. Afgelopen weekend is ze voor het eerst niet meegeweest omdat we toen al om 5 uur op moesten. Maar verder doen we alles nog gewoon hoor.:smiley:

Ik ben tienermoeder en ben er heel trots op!!!

Nou dat vindt ik knap hoor! We weten hier allemaal net als jij dat zo’n eerste kindje een hele verandering kan zijn. En dan met maar 1 her toch nog je examens halen, petje af!
Wel leuk dat we nu een tienermoeder hebben die mee gaat kletsen. Houdt ons jong

Groetjes Miriam

Gewijzigd door - mimpie op 19 Jul 2003 08:29:10

hoi yvonne

van harte welkom hier …
ik moet effe kwijt dat ik het erg goed van jullie beiden vindt dat jullie dit aangedurft hebben … vaak laat de vader het afweten en ik neem dan ook echt mijn petje voor jullie af meer dan eens …
ik ben zelf een alleenstaande moeder ook een titel waar je niet van af komt , maar war je wel mee moet leren omgaan , net als moederschap inje tiener jaren

van harte gefeliciteerd met het behalen van je diploma en laat ze kletsen hoor zolang jullie kleine en jullie samen het goed hebben is niemand die jullie het geluk in de weg kan of mag staan
groetjes Miertje en kid

de midden weg is waar onze wegen samen komen

hoi hoi
welkom hoor
ik was zelf 18 toen ik zwanger raakte van melani
had gelukkig wel een eigen huisje voor ze geboren werd en ben nog samen met dr papa
inmiddels heeft ze een zusje van 5 maanden (morgen is ze 5 maanden)

groetjes
yvonne,melani en djanira

Hoi Yvonne,

Leuk dat je ook op deze site "terecht bent gekomen!!"
Ik ben Bianca (zijn er hier twee van om het makkelijk te maken, hahaha!)ik ben 28 jaar en ik woon samen met mijn vriend Peter.
We hebben een schat van een zoontje, Stephan, die sinds een maand twee jaar is.

Enne…het klinkt inmiddels niet meer zo origineel, maar ik vindt het ook heel erg knap dat je toch je examen hebt gehaald enzo!
En groot gelijk dat je lekker trots bent!
En mijn mening is: een mamma is een mamma, ongeacht de leeftijd.

Groetjes, Bianca