Ff update

Hallo!

Vandaag een echo gehad (maar geen foto meegekregen) maar de baby doet t prima!!! Gelukkig niet te groot (ik heb zwangerschapsdiabetes en dus is de kans groter dat de baby heel groot wordt) sterker nog de baby was 3 dagen kleiner dan de uitgerekende dag! En dat terwijl broerlief altijd 2-3 weken voorliep met deze termijn…

Maar minder nieuws is wel dat ik vanaf vandaag insuline moet gaan spuiten. Gelukkig valt t spuiten op zich heel erg mee, die vingerprikjes zijn erger, Over 2 weken weer controle en echo!

Groetjes, Els

Gelukkig maar dat alles goed met de baby gaat.
maar zwangerschapsdiabetes lijkt me minder leuk.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Toch insuline spuiten, jee meis da’s niet wat je had gehoopt volgens mij.

Heb je voor je vingerprikjes al een ander soort naaldjes gebruikt?
Ik weet niet welke je nu hebt?

Ben wel blij dat het met de kleine goed gaat.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)

ik gebruik de prikker van one touch ultra soft, werkt op zich prima hoor en ik pas m aan qua diepte, alleen t blijft irritant om 4 keer per dag te moeten prikken hihihihi… Heb inmiddels diep respect voor diabetespatienten, eerlijk waar.

Nou ja, eerlijk gezegd is t heel jammer dat ik insuline moet spuiten maar alleen dieet is wel heeeeel erg streng en met insuline mag je wat meer, En dat is toch ook wel prettig!!!

Dat gespuit van insuline viel me echt 100% mee!!! Je voelt er echt zowat niks van!! En kep spek genoeg om in te spuiten, dat scheelt hihihi

Liefs, Els

Jammer dat je moet spuiten maar mooi dat het met de kleine goed gaat!
En daar doe je het toch voor!

Tessie

zal nog ff fotootje laten zien van mn buik

Fijn els dat het verder goed gaat

super buikie hoor! geniet er maar lekker van!

Tries

mooie buikie els .ben blij dat het met jou en de baby goed gaat .alleen vervellent dat je moet prikken .maar ja het is niet anders .en hoe is het met je voet, gaat dat al beter. vroeg het me eigenluk af .maar geniet nog lekker van je zwangerschap

groetjes marielle mama van
10-10-01

Ja enkel is nog steeds niet helemaal in orde maar gaat wel beter. Ik kan nog niet pijnloos veel wandelen maar goed, zo erg gek op wandelen ben ik toch niet hihihihihi Het zal nog een week of 7 duren voor ie pijnvrij is zei de fysio…

Groetjes, Els

zo dus pas op het einde van je zwangerschap is het goed ,jee wat lang zeg

groetjes marielle mama van
10-10-01

Nou fijn dat alles oke is met je ukkepuk!
Wel balen van het spuiten, maar ach er zijn ergere dingen toch?

Mooie buik hoor, ik dacht eerst ff dat ie beschilderd was hihi, maar toen ik goed keek zag ik dat het ‘gewoon’ een shirt was
Geniet er maar lekker van!

Groetjes Nathalie & Co

Hé Els,

Als eerste wat een mooie buik heb je!!!

Ten tweede vervelend dat je zwangerschapssuiker hebt. Maar toch wel fijn om insuline te spuiten. Streng dieet lijkt me ook niet alles. En gelukkig dat die naaldjes van tegenwoordig maar heel dun en fijn zijn. En idd. de prikpennen van tegenwoordig daar voel je ook niks van. Kun je lekker zelf instellen hoe diep je gaat. ( Op mijn werk werken we ook met een prikpen. Mensen vinden het helemaal geen pijn doen.).

Geniet nog maar lekker van je zwangerschap.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

heerlijk dat het met de kleine goed gaat

ene mooi buik

Bianca mama van Kevin*,Dylan en Kaitlyn

Hoi, ben net terug vandaar beetje late reaktie…
Wel balen dat je nou toch moet spuiten
Aan de andere kant…als je nu dan iets meer mag, zoals je zelf zegt…tsja, daar valt dan ook wel wat voor te zeggen.
Maar natuurlijk liever een zwangerschap zonder diabetes!
Mooie buikfoto trouwens!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya