Die is vandaag thuis gekomen, mag niks doen… maar kostgangers houden ze niet! krijgt nog steeds weeenremmers morgen is ze 31 weken…
gaat dus tot nu toe erg goed
Tries
Liefs Tries
Gewijzigd door - mama van Jordy & Roy op 14 Aug 2003 23:38:51
Die is vandaag thuis gekomen, mag niks doen… maar kostgangers houden ze niet! krijgt nog steeds weeenremmers morgen is ze 31 weken…
gaat dus tot nu toe erg goed
Tries
Liefs Tries
Gewijzigd door - mama van Jordy & Roy op 14 Aug 2003 23:38:51
goed zo! maar in het kader van de bezuinigingen moet ze dus maar naar huis begrijp ik!maar hoe langer ze zwanger is hoe beter
Kussies
Ik duim dat d’r ukkie nog ff blijft zitten…
Pfff eng hoor
Groetjes Nathalie
http://vrienden.clubs.nl/demi
Wel fijn dat ze na zo’n tijd eindelijk weer naar huis mag!
Ik zou het persoonlijk best heel eng vinden trouwens.
Maar wat klinkt het al weer “fijner” hè: 31 weken.
Hoop dat de baby nog een paar weken blijft zitten!
Groetjes, Bianca
Gelukkig is ze al 31 weken. Nou ja al… Kindje moet nog maar een paar weekjes blijven zitten hoor!!!
groetjes Monique
Ja want gewicht is er nog niet echt iets van 1500 gr is niet veel… en daarbij iedereen wil zijn kindje mee naar huis nemen als het er eenmaal is hoelanger het blijft zitten hoe eerder het naar huis mag tegen die tijd…
lief dat jullie allemaal duimen voor haar zal het zeker door geven
Liefs Tries
Hoe is het met je schoonzus? Lukt het een beetje thuis?
Is toch altijd heel anders als in het ziekenhuis vind ik.
Hoop dat ze het een beetje volhoud. Het valt niet mee!
Groetjes Miriam
gaat op zich goed… merkt dat ze meer loopt en dus meer doet gaat het weer zakken en dus weeen maar zodra ze weer gaat liggen gaat het beter dus we blijven duimen de echte bangetijd is voorbij
vrijdag is ze 31 weken
Liefs Tries
jeetje zeg spannend hoor
maar begrijp dat ze nu echt moet leggen anders begin de weeen weer.
nou kleintje blijf nog maar ff veilig bij mama in der buik
ga duimen tries
groetjes bianca
Ha Tries.
Alweer 2 weken erbij voor je schoonzus!(of heb ik iets gemist)Dus nu 33 weken.
Die gaat nog gewoon de eindstreep halen als je nog even wacht.
Wens haar nog veel sterkte!
Groetjes Eljada
Nee 32 weken, over 2 weken gaan ze stoppen met de weeen remmers… dan zal het wel komen denk ik, nu al als ze alleen maar gaat staan krijgt ze hardebuiken maar stopt gelukkig weer
Liefs Tries
Hoi Tries,
We zijn nu twee weken verder sinds het laatste bericht.
Is je schoonzus nu inderdaad gestopt met de weeen-remmers en hoe gaat het nu?
Groetjes, Bianca
ja zijn gestopt het de weeenremmers, maandag wordt het bandje van haar baarmoeder gehaalt omdat het gewoon niet meer gaat, drukt te veel, verliest ook wat bloed door de spanning op het bandje, heeft elke nacht om de 5 weeen maar stoppen weer ( wanneer heb ik dat eerder gehoord? hahaha ohja bij me zelf) dus maandag halen ze het bandje weg, dan moet de een paar uur blijven om te kijken of het komt, dat zal ook waarschijnlijk het geval zijn, maar nu mag het, zal nog ff de couveuse in moeten maar dat zal niet lang zijn… eerlijk hoopt ze zelf ook dat het heel snel komt want ze houd het eigelijk niet meer vol…
leuk dat je er naar vraagt
Tries
Liefs Tries
Nou, het zal mij benieuwen wat er gebeurd als dat bandje eraf gaat.
Mijn nicht heeft twee jaar geleden ook zo’n soortgelijk iets meegemaakt. Ook bandje om baarmoederhals, tijd lang moeten liggen etc. Gelukkig is uiteindelijk alles goed afgelopen. Over twee weken wordt haar zoontje al weer twee!
Hou je ons op de hoogte?
Groetjes, Bianca
Ik vind het knap dat ze het nog vol kon houden. Moet toch zeer vermoeiend zijn die weeenremmers?
Groetjes Miriam
wel spannend allemaal en ik vind het toch knap dat ze het zo end heb kunnen redden hoor pffff
groetjes bianca