Ff jullie jaloers maken hihi

Halloooooooooooooooooooo

Nou had zaterdag een kleine mental breakdown, mn wasmachine gaf nl zn pijp aan maarten terwijl ik verdorie de dag erna Eva’s verjaardag zou vieren en ik nog ff 4 wassen moest draaien… Hormonen erbij (en ruzie met mn ma hihi) en gegarandeerd een fiks potje huilen dus. Hij laat telkens de stoppen doorslaan en geeft een fout aan in de electronica en weigert compleet dienst. Dus ik heb mn was zelf uitgeknepen en die hangt nu te wachten op de nieuwe wasmachine :smiley: Want ja ik was toch niet zo enorm tevreden over mn Bauknecht (de rubberen ring was al ns versleten, hij stonk en waste niet echt schoon) dus heb mezelf nu getrakteerd op een superrrrdeluxe nieuwe Miele :smiley: Morgen komt ie al :D:D:D

kijk dit is m
http://www.miele.nl/apps/vg/nl/miele/C1a_1.nsf/vwC1a_9LU/Wasautomaat+W+3933+LW?OpenDocument

En ik toen ik net kids kreeg tegen Paul zeggen dat ie me NOOOOOIT een strijkijzer of wasmachine mocht geven, dat waren geen kadootjes …nou ben als een kind zo blij hihihihihihihihihi

Liefs, Els

Moooooooi!!
Dat wordt vast genieten.
Groetjes, Mariëlle en Joël

Lilypie Tweede Ticker

Maar Els, daar wordt ik lekker niet jaloer op!
Daar moet ik mee werken (of door werken, weer strijkwas daarna) en daar wordt ikke lekker niet jaloers op

Mooi istie wel!

Groetjes Mim

Hij is mooi, maar jaloers?? Op een wasmachine?? Nee hoor

Groetjes Nathalie & Co

Lolllllllllllllllllllllllll!!! hahahahahha Ja dat zei ik vroeger ook… tot ik mn bauknecht kreeg dus hahahahhaahhahahahahah!! Kan niet wachten tot ie er is hihi