Ff heel snel jullie horen nog meer

Alles gaat hier goed, het is een heerlijke zoon 3465 gram hihi toch groter dan verwacht toch zelf gedaan en zelf begonnen om 3 snachts maar weeen stopte steeds maar kwam om 8 uur in het ziekenhuis schot me rot 6cm nouuuuuu jaaaaaaaa dat dus nooit verwacht ibfuus gehad om toch de weeen wat sterker te maken en on 15:10 mocht ik eindelijk mee persen en om jaaa hoor 15:31 was hij er helemaal zelf gedaan klein knipje gehad verder met mij ook alles goed. roy had een kleine afwijking mamelijk inplaast van 3 slagaders door de naverstreng maar 2 dus kinderarts er bij maar zo op het gezicht alles goed moet dinsdag nog ff voor een echo met roy kijken naar zijn nieren maar hij plast goed dus zal alles waarschijnlijk goed zijn morgen zal ik proberen een foto te plaatsen dikke kus van een hele trotse mama van 2 heerlijke jongens

Tries

ZIt ik heel berichtje te typen, gooi ik het weg. Zucht… Nou in het kort dan maar: blij dat het zo goed ging, en over die 6 cm ontsluiting, dat zei ik toch al?? Ik had precies hetzelfde weet je nog? 2 ipv 3 slagaders, kan dat alleen voor de nieren kwaad? En goed dat je het zelf gedaan hebt hoor (hoewel ik met een ks net zo trots was), ik kan niet wachten om Roy te bewonderen.

En nu je naam veranderen in Mama van Jordy en Roy!!

liefs van Moontje

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo

OOooooooohhh Tries, je bent al bevallen!!! Van harte gefeliciteerd meissie!! En Peet natuurlijk ook! En Jordy gefeliciteerd met je broertje! Kunnen jullie lekker samen met de auto’s pele!!

Maar fijn dat het zo snel is gegaan hoor! En nu, nu lekker genieten, benen omhoog en je lekker laten verwennen he?!

Liefs Ellen en aanhang!

Oooooooooh tries, zit hier helemaal trots te zijn op je, wat super zeg!!! En lekker toch zelf begonnen, geweldig hoor

Geniet! liefs, Els

heeee goed zeg zelf al begonnen,

nou wacht vol spanning af op jullie nieuwe wondertje hoor

groetjes bianca
http://net.clubs.nl/Dylan&Kaitlyn