Ff een vraagje

hallo allemaal!

ik ben lindsay en ik ben bijna 18!

Ik heb zelf nog geen kind maar ik heb zo’n idee dat ik zwanger ben.

Misschien hebben jullie hier ook last van gehad:

-misselijk
-moe
-duizelig
-hongerig
-winderig
-bruin slijmverlies (in hele kleine beetjes dus ik moet een inlegkruisje in)
-emotioneel

Ja het kan natuurlijk ook tussen mijn oren zitten, maar ik denk het niet. Ik heb wel al een test gedaan en daar bleek uit dat ik niet zwanger was. maar mijn vriendin zei dat het nog te vroeg was omdat ik er nu 7 dagen last van heb. Zij zegt dat ik nog een weekje moet afwachten.

Maar ik dit is wel net na mijn ovulatie (die klschten).

HELP!!! nee hoor, ik wil graag van jullie weten of jullie er ook last van hebben gehad, en wat jullie hiervan dneken!

Doei! en alvast bedankt he meiden!

groetjes, lindsay

Hallo Lindsay

Een test kun je pas doen als je echt een paar dagen over tijd bent. Als ik het goed heb heeft dat te maken met het hcg hormoon dat dan pas echt goed in je urine zit.
Dus als je nog niet over tijd bent moet je nog even wachten.

Groetjes Miriam

Normaal gesproken kan je een test doen op de dag dat je ongestelt zou moeten worden, soms echter kan dat net te vroeg zijn in geeft de test negatief aan terwijl die positief zou zijn, dus zou je na een paar dagen weer een test kunnen doen.

de klachten die jij beschijft kan duiden op een zwangerschap maar ik zeg echt KAN het hoeft niet, soms is er wat anders aan de hand en soms kan het zelfs tussen de oren zitten die bedoel ik niet kwaad, ik ben zelf 7 jaar bezig geweest zwanger te raken bijna elke maand dacht ik nu is het raak, dorsten deden pijn misselijk moe noem maar op maar toch was ik niet zwanger, het kan zijn dat je het zo graag wilt of dat je er zo mee bezig bent nu dat je lichaam dit doet. Ik kan alleen zeggen doe van de week nog een test is die negatief en je bent dan nog steeds niet ongestelt ga dan even langs de huisarts die kan je dan verder helpen met het uitzoeken waarom je niet ongestelt wordt

Succes en laat het even weten

Gr Tries