Ff een update-tje

Hallo!

Hier alles best ok hoewel t nu erg zwaar begint te worden. De baby doet t prima en ligt op de echos een weekje achter, wat echt geweldig is icm met zwangerschapdiabetes. Ik spuit nu 4 keer per dag en meet 4 keer per dag dus ben net een speldenkussen maar t valt me best mee nog hoor Bekken doet echt wel zeer nu, das wel jammer en sowieso voel ik me net een bejaarde hihi maar t echte aftellen is toch wel begonnen nu. Ik zal sowieso voor de 40 weken worden ingeleid vanwege de diabetes

Heb sinds een week alleen 2 ontstekingen op mn voet (zweren?) die maar niet weggaan…ik ga morgen naar de ha er maar mee, t schiet niks op. Heb al gebeld hoor maar nog niet laten zien. Het schijnt gelukkig niks met de diabetes te maken te hebben

ow hier nog een fotootje

Groetjes, Els

Het schiet al aardig op.
Suc-6 met de laatste loodjes

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Wauwie, wat een buik, leuk joh!
Fijn dat het met de baby allemaal zo goed gaat!
Jammer van jezelf en je klachten, da’s altijd wel vervelend en helaas is er zo weinig aan te doen.
Gelukkig dat je zowiezo wat eerder gaat bevallen dan!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

wouwwwwwwww wat een mega buik els

balen van de kwaaltjes,en ik wilde net tikken kan het niet komen van je diabetes die zweertjes,maar schijnbaar toch niet,want dat hoor je vaak dan he dat wondjes niet snel genezen erdoor

nou meis aftellen pffff en dan die hitte die er weer aan komt heb met jou en ook diana te doen hoor

sterkte met de laatste loodjes

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Jeetje wat al een buik zeg.
Wel fijn dat alles goed is met de kleine!

Tessie

fijn dat het zo goed gaat met het hummeltje!
Laatste weekies!!

Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

Sterkte nog hoor met die laatste loodjes!
Zodirect met het warme weer lekker zitten in de schaduw met een goed boek en je voetjes lekker laten poedelen in een bak met water.

Groetjes Maaike

Lilypie 1st Birthday Ticker" border=0>" border=0>

Lilypie 4th Birthday Ticker[/img][/img]

Ow wat een mooie buik zeg
Nu de laatste loodjes
Fijn dat alles goed gaat met de baby
Succes

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Els, succes met je laatste loodjes. Met dit warme weer zal het ook niet echt meevallen.

Ik moet nog 1 weekje maximaal 3. Ben zeer benieuwd.

Geniet nog maar van je buik.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

niet echt prettig onstekking .nou ga dan maar lekker zitten en je laten vertroetelen .en succes met de laatste loodjes .ook voor diana .en meiden sterkte .met het hete weer wat er aan komt. lekker onder de parasol en waaier

groetjes marielle mama van
10-10-01