afgelopen donderdag weer bij de gyn geweest, alles was goed, moet wat rustiger aan doen hahah hoe doe je dat? met een kleine van 13 maanden maar dat snapte hij ook wel gelukkig dus hij vertelde het kan voor de kleine geen kwaad het is meer vervelend voor mij zelf, was niet veel aangekomen daar maakte ik me eerst wat zoren over aangezien iedereen zei wat een klein buikje nou vind ik dat kleine buikje heeeeelemaal niet erg kan alleen maar in de weg zitten maar wel het idee dat de kleine niet goed zou groeien niets is minder waar het groeit juist heel goed en had volgends de gyn een model buikje hahahaha dus mag er weer trots op zijn… ben totaal 2.5 kilo aangekomen maar weeg nu dus 65.4 kilo, ik woog met jordy met 28 wk 75,5 dus weeg gewoon 10 kilo minder maar ja ben ook zo veel afgevallen na jordy dat kan eigelijk ook bijna niet anders… de kilotjes komen nog wel zei ie die komen meestal de laaste weken er wel aan we zullen zien.verder gaat het goed op de normale klachtjes na dan maar ja daar ben je zwanger voor toch…
dusssss op naar de laaste 3 maandjes
vandaag jordy zijn kasten uitgezocht en ohhh dan krijg je toch wel kippevel voor al die kleine kleertjes weer…
Dat is het weer eigelijk alles gaat dus goed.
Tries mama van jordy en ukkie hihi