Ff een kleine update

afgelopen donderdag weer bij de gyn geweest, alles was goed, moet wat rustiger aan doen hahah hoe doe je dat? met een kleine van 13 maanden maar dat snapte hij ook wel gelukkig dus hij vertelde het kan voor de kleine geen kwaad het is meer vervelend voor mij zelf, was niet veel aangekomen daar maakte ik me eerst wat zoren over aangezien iedereen zei wat een klein buikje nou vind ik dat kleine buikje heeeeelemaal niet erg kan alleen maar in de weg zitten maar wel het idee dat de kleine niet goed zou groeien niets is minder waar het groeit juist heel goed en had volgends de gyn een model buikje hahahaha dus mag er weer trots op zijn… ben totaal 2.5 kilo aangekomen maar weeg nu dus 65.4 kilo, ik woog met jordy met 28 wk 75,5 dus weeg gewoon 10 kilo minder maar ja ben ook zo veel afgevallen na jordy dat kan eigelijk ook bijna niet anders… de kilotjes komen nog wel zei ie die komen meestal de laaste weken er wel aan we zullen zien.verder gaat het goed op de normale klachtjes na dan maar ja daar ben je zwanger voor toch…

dusssss op naar de laaste 3 maandjes
vandaag jordy zijn kasten uitgezocht en ohhh dan krijg je toch wel kippevel voor al die kleine kleertjes weer…

Dat is het weer eigelijk alles gaat dus goed.

Tries mama van jordy en ukkie hihi

Ha die Tries en ukkie!

Fijn dat je kleintje zo goed groeit. Hihi, ik kan me heeeel goed voorstellen dat je die buik wel prima vind zo. Ik heb zelf een mega-buik… pffff. Leuk om mee te pronken maar in huis best lastig, zeker nu de traphekjes hangen… haha ik kom er amper omheen!

En ja, rustig aan doen met een ventje van 13 maanden… vertel mij wat… Evianne is nu 10 maanden en houdt mij goed bezig!

Vanaf afgelopen vrijdag werk ik halve dagen. Evianne gaat gewoon naar het KDV en als ik thuis kom ga ik dus mooi even naar bed!

Slaap jij ook zo lekker??? Ik moet er 's nachts regelmatig uit voor Evianne (die op dit moment errug slecht slaapt door snottebellen… echt lekker getimed) en als zij niet wakker wordt dan heb ik zelf wel wat… koud, plassen of harde buiken… Schiet lekker op allemaal. Maar goed, ik hoop dat ik door de middagslaapjes weer wat fitter wordt.

En ja, als je die kleine kleertjes ziet dan kun je helemaal niet meer wachten tot het zover is…
Zo heb ik vorige week een verzameling Zwitsal aangelegd en daar een leuk mandje voor gekocht, lief knuffeltje erbij gestopt… hmmm, als ik naar dat mandje kijk dan krijg ik spontaan zin om ons kleintje lekker te gaan badderen. Alleen al dat lekkere Zwitsal luchtje… mmmmmm.

Groetjes Marielle

HALLOOOOOOOOO

Zooooo ff reageren hoor. Gossie mossie, zit niet te klagen over je buik, die nog zo mooi in model schijnt te zijn Tries! Wees er blij mee. Hahahaha, nee hoor, ik snap je wel (denk ik, ik had immers alleen maar giga buik, beide keren, ook niet altijd leuk).

En oh ja, die mini kleertjes, daar smelt toch wel echt bij ja… Zucht. Laatst liep ik zomaar voor de lol bij de baby spullentjes (tot maat 80) van H en M. Zo lief.
Nou blij dat alles verder goed gaat en rustig aan doen, knap als dat je lukt hoor!

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo

lekker rustig aan proberen te doen Tries Enne heeeeel fijn dat die kleine het zo goed doet!

Groetjes, Els

Hee tries heerlijk dat het zo goed gaat, nog ff he en dan heeft Jordy er een brusje bij!!

En doe het lekker rustig aan he, zover als dat al mogelijk is

Groetjes Nathalie
http://vrienden.clubs.nl/demi

wanneeeeer vertel je nou eens wat het wordt triesje anders gaat het zoveel geld kosten aan al die weddenschappen die ik er op afsluit!

Kussies

niks zeggen hoor Tries!!! doe ik ook niet! Laat ze maar lekker raden…

Groetjes Marielle

Hahaha die kim,

Nee sorry, wed maar een heel eind weg Triesje vertelt NIKS hahahaha…
in September wordt het bekend gemaakt en KIM jij bent de eerste die het weet

bedankt allemaal ik doe me best maar ja gaat niet echt makelijk he nu zeker dat peet ook weer ziek thuis is weer zijn rug er zijn vandaag foto’s gemaakt in het ziekenhuis en over 3 dagen weten we meer hij heeft pijnstillers voor de pijn natuurlijk maar het is helemaal niks, hij kan echt bijna niks en heeft weer veel pijn de huisarts heeft hem nu verzekerd dat ze er wat aan gaan doen want dit kan zo niet verder… hij is pas 32 je kan toch niet de rest van je leven met pijn rond blijven lopen…

dus tja rustig aan doen is er bijna niet bij…

Tries