Ff een heel ander vraagje

Als je een leuke site ziet, met 2de hands kinder kleding, zou jij daar dan iets van kopen ??

Of zeg je Nee, ik wil kleding zelf kopen, zodat ik meteen kan kijken, en kan voelen wat het is ??

Ik ben benieuwd naar jullie reacties.

Groetjes en een knuffel
gabriella en jasper

ik wil het zelf voelen en bekijken en houd zelfs meer van dingen die nieuw zijn en uit de opruiming halen…

Kussies

Ik had je al vertelt wat ik er van vond.
inderdaad ik wil het ook kunnen zien en voelen. tweede hands vind ik niet zo heel erg maar het moet er wel nieuw uit zien… en het liefst wil ik weten waar het vandaan komt en dan ligt het er ook nog eens aan wat het is zo ie zo er zijn dingen die ik niet tweede hands zou willen.

Tries

ik wou ook ff me mening daar over geven ik hou er ook wel niet zo van maar ik zou het wel kopen als ik die persoon heel goed kende en dus niet zo maar van net als zo internet veiling halen mist ik deze persoon ken maar het liefste ga ik gewoon de stad in met mijn ouders en vriend en dan lekker shoppen dat is mijn mening

groetjes van de mamma van ricardo

Dank iedereen voor jullie reacties.

Ik wilde eigenlijk een 2de hands winkeltje gaan opzetten maar niet op internet, maar in een leuk winkelpandje.
Maar dat is me even iets tegen gevallen.
Vandaar ik dacht misschien een winkeltje op internet.

Maar zo na mijn vraag, zouden de meeste niks kopen.

Nu heb ik een kraam gehuurd, en op 24 maart sta ik op een braderie.
Zo raak ik ook iets wel kwijt, en alles wat overblijft geef ik aan een mama die het best wel moeilijk heeft.

Groetjes en een knuffel
gabriella en jasper

Leuk Gabriella,

Succes ermee…
Mirthe draagt wel 2de hands kleding, maar dat krijg ik van een collega… Ik heb daar geen problemen mee. Het is wel fijn te weten van wie het komt en hoe het eruit ziet…

Liefs van Chantal
Mama van Mirthe 15-11-2001