FF dippen

Sorrie hoor maar ik moet ff kwijt dat ik in een dippie zit!!
We zijn al een aantal maanden bezig voor een broertje of zusje voor Lisa en het is dus nu weer niet gelukt!!! Balen zeg!! Gelukkig weet verder niemand dat we er mee bezig zijn dus mensen vragen gelukkig niet elke keer; is het al gelukt!!! Ben je al zwanger.
Dus nu zit ik vandaag weer in een dippie. Moet ik vanmiddag en vanavond ook nog naar school. Daar heb al helemaal geen zin in.
Morgen anders weer een nieuwe dag.
Sorrie hoor ik moest het even aan iemand kwijt.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02)

jee jolanda wat verveelend ja dan voel je niet lekker dat kan me voorstelen
ja het is beter dat niet zo veel mensen het weten
anders word je gek gezeurt dan is het nog erger
maar kop op meid hou vol

veel liefs knuffels marielle mama van tanja

begrijp je volkomen hoor dat je in een dippie zit

toch hoop je elke keer dat het zo is en dan valt het hard aan als het niet blijkt te zijn

we gaan duimen voor je en je kan je hart altijd luchten hier he hoef je geen sorry voor te zeggen

we zijn hier voor elkaar in goede en in slechte tijden

ja das balen, weet heel goed hoe het voelt als je zwanger wilt worden maar het lukt niet, elke maand is dan weer een teleurstelling… maar je mag altijd je verhaal hier kwijt hoor, sterkte

Tries

Liefs Tries

Blijft moeilijk he.
Zouden wij daar nou meer moeite mee hebben dan die mannen?
Wij vrouwen voelen dat misschien toch een beetje anders

Groetjes Mim

Ik denk dat wij er meer moeite mee hebben omdat het allemaal in ons lichaam gebeurt. Ik denk dat Dennis het best vervelend vind dat ik niet zwanger ben, maar hij wordt er niet elke keer aan herinnerd. Ik ben ongesteld dus ik wordt er de hele week mee geconfronteerd. Dennis is wel erg lief voor me, dus dat maakt weer een hoop goed.

Wat ik nog wilde zeggen; ik voel me alweer wat beter hoor. Ben nu lekker 4 dagen vrij en ik ga lekker van mijn kindje genieten. Want ik ben zo blij dat ik haar heb en dat ze gezond is.
Maar ik vind het lief van jullie allemaal dat jullie me steun geven, bedankt.

Wij kennen dat, want ook bij ons wil het niet echt vlotten.
Maar we zullen vandaag afwachten en dan horen jullie meer!!
Enneh Jolanda, doe rustig aan en geniet van je vrije dagen…
Sterkte

Een knuffel van een trotse vader!!
Papa van Shakira (24-12-2002)

Ik kan me de teleurstelling die je elke keer hebt heeeeel goed voorstellen hoor!!
Ik duim voor jullie dat je volgende maand beter nieuws hebt!!!

Groetjes, Bianca

Ik kan me goed voorstellen dat je dan wat teleurgesteld bent!
Ik hoop ook voor je mee dat het snel raak mag zijn!

Groetjes,

Diana

Ik ben Diana en ben 21 jaar en mama van een prachtig dochtertje Samantha (05-08-2002 en Pascal (15-12-2003)
http://www.tienerenzwanger.nl

jolanda ook van mij veel sterkte toegewenst!!! ik heb het van dicht bij meegemaakt met mijn zus, ik kan alleen maarzeggen: lucht je hart als je er mee zit. er luisterd er altijd wel een jolanda. (ik ben hier net nieuw, maar heb gemerkt dat er aandacht is voor elkaar) sterkte

moeder van twee zoontjes. fabiano 2 jr en alessandro 5 maanden