Dit berichtje staat letterlijk ook zo op babypb. Dus als het bekend lijkt, dan klopt dat!
Hoi,
Wat een vervelend gevoel is dat dan toch zeg… Ik heb ff de babykriebels. Vooral nu mijn man dus toch echt naar het zh wilt gaan, om de “beruchte knoop” er-in-te-leggen… Hoewel ik dus de hele tijd zeur dat hij dat maar moet gaan doen. Maar oei oei, ineens bevangt me dat gevoel heel erg: IK WIL NOG EEN KIND. Mijn manlief is er duidelijk in:HIJ NIET. Dus kan ik niets met dit gevoel, behalve heel hard hopen, dat het snel verdwijnt… Ik mag niet klagen, ik heb 2 kindertjes, maar stiekem… Enne, het gevoel is bij hem bekend hoor. Soms zeggen verstand en harten verschillende dingen en ik dacht echt dat ik daar intussen over heen was, schijnbaar niet.
Jullie kunnen misschien niet veel met dit berichtje, maar ja, wilde het toch ff kwijt, op een babybord.
Monique (ps mijn nicht is nog altijd niet bevallen, ik zit nog altijd te wachten op nieuws en door het vreselijke nieuws, wilt mijn man dus zeker weten geen kindje meer, dus is het op zich best te begrijpen, zeker omdat ons eigen ventje het ook maar ternauwernood overleefde. Ben ik nu zo egoïstisch??)
Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo