Feesten in bed

Ik wordt er gek van!!
Seth maakt er steeds meer een potje van in bed…

Hij verzint elke keer iets nieuws. Zodra ik de kamer uit ben gooit hij zijn speen en muis uit bed, en vervolgens pakt hij alles waar hij bij kan. En dit is toevallig een ladekastje, waarvan hij na veel peuteren de laadjes open trekt, en alles eruit probeerd te gooien.

Ik wordt er niet goed van!
Kan boos worden, maar het werkt niet.
En ik kan hem ook niet laten… want ja… wat hij doet mag niet, en er zit ook speelgoed in de lades.

Ik moest even mijn frustratie kwijt,
En als er iemand nog tips heeft…

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Heel consequent blijven is mijn advies. Wat je zegt negeren kan nu even niet dus elke kaar heel duidelijk zijn dat het niet mag. Kun je hem overigens niet zo neerzetten (het bed dan) dat ie nergens bij kan?? Zodat hij even goed door krijgt dat er met mamma niet te sollen is??

Groetjes,

Michèle

Ja, ik zou inderdaad zorgen dat hij niet bij dat ladenkastje kan, als de kamer dat toelaat… Nora gaat soms voor de wasmand, die kan ik gelukkig wel makkelijk verplaatsen.

Dus als hij nergens meer bij kan,is hij alleen muis en zn speen kwijt en dan is de lol er snel af, zeker als jij niet terugkomt om het terug te leggen.

Anders eventueel van die veiligeheid-ladedingen. Ik weet niet hoe ik het moet beschrijven, maar het zorgt ervoor dat ze de lades niet open kunnen maken. Moet je zelf wel wat moeilijker doen om die lades open te krijgen, maar wie weet is het een optie.

liefs

Bedankt voor de tip!
Ik kon er zelf even niet op komen, maar ik heb zijn bed nu midden in de kamer gezet, dus ik hoop dat hij nergens meer bij kan.
En dat hij het snel zat is!

Liefs, Anne

Sorry moet toch wel even lachen

Maar meer als je nu gedaan hebt kun je niet doen. Ik zie zijn bedje al echt helemaal in het midden staan

Hier was het ook een paar dagen feest tot 10 uur toe Leg hem nu een half uur later op bed en tot nu toe werkt dat (afkloppen)

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Haha, het is ook geen gezicht, maar het heeft geholpen!
Hij slaapt

Maarja… ik kan zijn bed toch niet in het midden laten staan:S

Het gekke is, hij is wel moe, hij slaapt overdag lang, en is de ene keer heel vroeg wakker en dan weer heel laat… Hij zit niet helemaal lekker in zijn vel nog steeds, en daaraan zie je ook dat hij veel meer aan het boeven is. Maargoed… morgen weer een dag!

Liefs, Anne

Dat dat kleine ventje zo’n boef kan zijn

Ik dacht ook meteen aan die ladedingetjes waar Liske het over heeft. En duidelijk tegen Seth zeggen dat als hij z’n speen en muis uit bed gooit, mama niet komt om het terug te geven. En dan ook niet doen hè?! Dan leert 'ie het snel genoeg.

En dat slapen wordt vanzelf beter. Ik spreek uit ervaring.

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Zou het bedje gewoon een paar dagen zo laten staan en dan terugzetten, kijken wat hij dan doet.
Zal indd wel meespelen dat hij nog niet lekker in zijn vel zit.
Dylano is om half 7 ook totall los maar toch werkt hem om 7 uur op bed leggen nu wel hier. Voorheen ook niet hoor

Plus we maken hem tussen half 7 en 7 uur helemaal rustig met pyjama aandoen en 2 filmpjes bumba kijken op schoot en dan nog een paar boekjes lezen. Nu hopen dat het blijft werken

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Jeej!!!
Seth sliep vanavond om 7 uur:D
Ik had zijn bed weer in het midden gezet, en voordat hij naar bed ging rustig een boekje gelezen, even tv gekeken en geknuffeld. Morgen ga ik het weer zo proberen, ik hoop echt dat het werkt!

Liefs, Anne

Joepie!

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Toppie!!!
Hier werkte het vanavond ook nog steeds

Liefs Michelle

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lbyf.lilypie.com/djrzp1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Kids Birthday tickers” /></a>

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb2f.lilypie.com/Un3ap1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” /></a>

Gewijzigd door - mirema op 26 Jun 2010 22:02:28

BOEFJE! Hahaha, dat bed midden in de kamer lijkt me ook best een raar gezicht! Eva gooit ook vaak baldadig haar speen en knuffel Polar uit bed. Ik raap ze één keer op en zeg dan: ‘Mama komt niet terug als je het weer doet!’ En soms ben ik nog niet weg of hoor ik al ‘pok’ op het laminaat. Nou, jammer dan! Het werkt hier goed.

Eva wil juist voor ze gaat slapen erg druk spelen. Ze wil op ons bed en maakt een tent van ons dekbed. Dan de olifant aaien en het hele ritueel. Zij slaapt, met deze warme avonden uitgezonderd, 9 van de 10 snel in en dan rond 07.45 uur. Maar niet bij alle kindjes werkt de ‘ruige aanpak’. Mijn neefje en nichtje moesten ook eerst rustig worden gemaakt voor ze konden slapen. Als het zo werkt, met bv voorlezen of even rustig zitten, lekker zo doen voortaan. Hopelijk blijft het goed gaan!

Groetjes Rainbow, trotse mama