Feestdagen en oud en nieuw

Via deze weg wil ik iedereen hele fijne feestdagen wensen met het gezin en zeker met de kleine smurfen.

Wel vraag ik me af hoe jullie aankijken tegen oud en nieuw. Of jullie de kleintjes uit bed halen, door het raam kijken naar het vuurwerk, naar buiten gaan enz.

Ik denk dat ik Elvira gewoon in haar bedje laat liggen. Mocht ze wakker worden om 0:00 uur (wat ik wel verwacht), gaan we lekker op zolder of van haar kamertje door het raam naar alle lichtjes in de lucht kijken.

Groetjes Patricia en Elvira

Wij laten ze gewoon liggen, maar we zorgen wel dat we boven zijn als het vuurwerk losbarst, zodat we ze horen als ze wakker worden.

Als we beneden blijven horen we namelijk niet of ze wakker worden.

Worden ze er wakker van, prima. Dan kijken we even samen met ze naar het vuurwerk. En snurken ze er helemaal doorheen, ook prima!

We gaan ze niet bij voorbaat al wakker maken.

Tot nu toe hebben ze er steeds helemaal doorheen gesnurkt!

De oudste was net 3 maanden bij haar eerste jaarwisseling en die had inderdaad ook haar laatste voeding nog waardoor ze rond 12 uur nog wakker was. Dus toen heeft ze wel vuurwerk mee gekeken.

Groetekes, Sje

Ik verwacht dat Joel wakker zal worden. Hij ligt in een vreemde kamer en zijn avond gaat waarschijnlijk ook wel wat anders als anders. Ik houd het goed in de gaten en als hij wakker wordt, mag hij lekker bij ons zitten en meekijken hoor!
Groetjes, Mariëlle en Joël

Daar zat ik vorig jaar ook mee, wat te doen als hij wakker word nacht voeding kreeg ruben toen al een tijd niet meer, maar ik heb me toen druk om niks gemaakt, hij wert wel wakker maar begon niet te huilen en na een half uurtje sliep hij weer.

dit jaar verwcht ik dat hij wel wakker word, en dan mag hij er even uit om naar het vuurwerk te kijken, en dan hup weer snel op bed.

Groetjes Marianne mama vanRuben