Favoriete winkel voor kinderkleding

Wat is jullie favoriete winkel voor kinderkleding?

Ikzelf slaag meestal wel goed bij C&A, hoewel ik bij V&D ook vaak leuke dingen zie, maar dan staat de prijs me net niet aan.

Gewijzigd door - SeeSeeEm op 12 Nov 2007 22:23:34

mijn favo winkel was de marca… maar helaas die bestaat niet meer, nu shop ik bij c&a, v&d.h&m. enne de tweede handswinkels want villa happ en dergelijke staan niet in mijn huishoudboekie

groetjes Kim, mama van

en

Ik slaag meestal bij de kledingparties van m’n schoonzus, die verkoopt Tom-du kleding. En verder de Hema of Villa Happ in de extreme uitverkoop die ze altijd aan 't eind van 't seizoen hebben. Dan koop ik dus altijd een maatje groter voor de volgende winter of zomer.

Wij hebben hier Villa Happ zitten maar dat is alleen leuk om langs te lopen, haha!
Als ik die prijskaartjes in de etalage zie weet ik weer voldoende
Maar in de uitverkoop hangen er SOMS leuke dingen…

Verder hebben we hier Jilly & Mitch.
Errug stoere kleding hebben ze daar voor jongens, maar daar ga ik dan wel naar toe als hij jarig is ofzo (of als ik eens geld teveel heb )

Eigenlijk koop ik niet in 1 speciale winkel kleding voor Steef.

Laatst een stoere spijkerbroek gekocht bij Bristol.
En een leuke trui bij C&A (ik geef toe dat ik daar wel meer truien e.d. voor hem koop, leuke kleding hebben ze vaak!)
En verder…ehm…ff denken.
Oja, laatst hadden ze zowaar bij Zeeman een heel stoer vest (ik slaagde daar alleen soms voor babykleding en niet voor peuterkleding).
En V&D een enkele keer (hebben we hier niet zitten vandaar).
Verder neemt mijn moeder weleens wat mee uit een hele leuke winkel in een andere stad. Weet ff niet meer hoe die winkel heet.

Maar de meeste kleding toch wel bij C&A.

Groetjes, mamma van Stephan

Gewijzigd door - Bieb op 28 Oct 2004 11:35:13

C&A heeft idd weleens leuke dingen, alleen, voor dat joch van mij zijn de broeken van C&A altijd veel te wijd. Veel winkels hebben tegenwoordig (2 jaar geleden alleen de hele dure merken waarvoor je dus zo’n 50/60 euro kwijt was per broek) broeken met knoopselastiek in de taille, ideaal!! Maar C&A dus niet. jammer maar helaas

oh ja, vergat ik nog, ik heb een schoonmoeder die ook nog weleens hele leuke broeken maakt voor Nils. Meestal gaan we dan samen kijken naar hele dure broeken (die vallen vaak lekker smal) en m’n schoonmoeder schetst de broek dan en meet de broek dan in de winkel. Dat is altijd lachen als er dan een verkoopster aankomt “kan ik u helpen”…Nee dus, we komen er zelf wel uit met 't meetlint…

Ik ga ook meestal naar C&A.Leuk spul,niet duur en goede kwaliteit.Ik koop nooit meer wat bij zeeman want dat is soms na een keer wassen al lelijk.
Ik ben laatst voor Iris heel goed geslaagd bij Henk ten Hoor.
Enne Villa Happ…nog nooit van gehoord.Is dat een merk of een winkel?
groetjes Eljada

hema,c&a kids,texielhuis

Max draagt vooral heel veel h&m, leuke dingen en niet duur. En op het moment is hij er eerder uit gegroeid dan dat het kan slijten. En wat ik zo handig vind aan de broeken is dat er knoopelastiek in zit zodat ik de taille kleiner kan maken. Bij villa happ en prenatal koop ik vooral in de uitverkoop. Dan is het betaalbaar en het is toch wel betere kwaliteit vind ik. Soms koop ik weleens wat bij de v&d, maar die hebben nooit zoveel keus. Ik kom eigenlijk nooit bij de c&a, maar nu ik lees dat jullie daar ook leuk slagen ga ik toch eens een kijkje nemen.