Ik blijf met verbazing lezen … wat leren jullie ze allemaal
Fase of ...?
@Michele: Luka vind mijn borsten idd ook erg boeiend… Sinds Jenthe geboren is, en ik borstvoeding geef vind het het erg mooi allemaal…
Hij trok laatst ook bij mijn moeder haar shirt naar beneden, oeps! Mijn moeder kon er erg om lachen, niet waar hij bij was, en heeft hem netjes verteld dat hij niet mocht doen. Maar ja, het ook allemaal zo interesant!
Erik kijkt al een hele tijd in m’n shirts/truien. Dan kijkt 'ie van bovenaf erin, haha. Enne, dat hoefden we hem niet te leren hoor. Dat deed 'ie helemaal uit zichzelf
Groetjes,
M
ow ja die vind ze ook heel intressant onder de douche, vooral tepeltjes… tuut zegt ze dan, en knijpt erin (ben allang blij dat ik me piercings eruit heb gehaald, anders hadden we echt wel een keer een bloedbad gehad) …
en maandverband, zijn mama’s luierssss… hahahahaha gekke kids
Pippy is geboren 17.07.2009
Hihi, ook Seth trekt aan zijn plasser, stopt hem onder de douche tussen 2 auto’s enz. Is gewoon ontdekken wat hij ermee kan.
Verder vindt hij het ook fijn om mee zijn hand in mijn decolleté te zitten. En onder de douche aait hij er eens lief over over tikt ertegen en zegt: Poebeleboep. Ik heb hem maar verteld dat ik dat niet wil hebben, haha.
Liefs, Anne
Senne vindt mijn tepels (en in mindere mate) die van mijn vriend ook maar knijpt er godzijdank niet in!
Maar ik zat wel te denken : als Senne eraan zit hoe benoem je dat dan? Ik noem het nu ook plasser, vind vagina zo’n woord voor zo’n peutertje
Groetjes van Sascha en Senne