Fantomalt

Hoi allemaal,

Hebben jullie ervaring met fantomalt?
Ons ventje van 6 weken heeft ontzettende honger die met 6 flessen van 165 niet te stillen is…(we gebruiken al forte en nurtiton)
Dus daarom zeiden ze bij het cb doe eens fantomalt bij de laatste en eerste fles.
Nu hebben wij dat gisteravond gedaan en hij sliep ongeveer 4/5 uur terwijl dit al 4 nachten 6 uur is dus ik snap het niet hij zou hier juist van moeten door slapen!
Maar vanochtend sliep hij wel 4 uur door terwijl hij vaak 2 uur na de fles weer wakker is…
Iemand dit ook meegemaakt? En moet ik even geduld hebben?

Groetjes Lies.

Hoi,

Ik heb even bij google gekeken en het is een dieeetpoeder en
geeft energie (bv na een operatie).
Dit is niet om de honger te stillen.
Op de leeftijd van jouw kindje krijgen babys ong 110 cc.
Hangt af van het lichaamsgewicht.
Geef je je kindje wel om de drie uur voeding?
Wij hebben met een paar week nutrilon forte gegeven en
het werkt voor Anne prima.
Ze is nu 3 mnd en krijgt om de 4 uur voeding.
Ik denk trouwens dat 165 cc melk teveel is voor jouw zoontje.
Dit kan zo"n maagje ook nog niet aan.
Anne krijgt met 3 mnd 180 cc dus dat zit er dicht bij.
Zou trouwens niet te veel aan het cb vertellen die hebben allemaal
regels.
Je moet trouwens geen forte en nutriton bij elkaar mengen.
Lijkt me niet goed.
Als je alleen forte doet en dan om de drie uur 110cc dan zou
je kindje toch verzadigd moeten zijn lijkt me.
Laat je nog even wat horen!

Groetjes Heleen. mamma van Elke 2 1/2 j en Anne 3 mnd

Hallo,

Hier gebruiken we Beba van Nestlé. Dit is een dikkere pap die verzadigend werkt. Bovendien is hij zoeter dat de meeste melksoorten. Misschien helpt het voor jouw hongerige man!

Groetjes,

Tamara

Hoi Heleen,

Nee het is zeker niet teveel voor m’n ventje want hij weegt meer al 5 kilo en ik vraag natuurlijk aan het cb hoeveel voeding hij mag hebben.
Ik ga hem natuurlijk niet zomaar wat geven he!
En ja het is een dieet voeding maar het is het is ervoor dat hij dan wat langer met de voeding kan i.v.m de suikers die er in zitten.
Maar in ieder geval bedankt!

groetjes Lies.

Maar als er meer suikers in zitten wordt hij dus actiever en slaapt hij dus niet zoals normaal. Ik deed bij Demi op een gegeven moment de laatste fles met pap, maar dat werd me dus afgeraden omdat ze daar juist meer energie van krijgen en dus vaker wakker zijn.
Ook ik heb Forte gebruikt en deed dan Joh. broodpitmeel erdoorheen omdat ze ook veel spuugde. Je moet het wel even de tijd geven natuurlijk (ongeveer een week).
Gr. Natasja