Fantasie/Verbeelding

Jeetje zeg, ik wist niet dat dit nu al begon!
Ik dacht dat kindjes pas op veel latere leeftijd fantasie/verbeelding kregen maar Sylvie is er nu al mee begonnen.
Zij is een aantal weken terug ontzettend verkouden geweest, langer als een week. Elke avond smeerde wij haar dan in met luuf. Nu pakt ze zelf potjes/tubes zalf en stipt of wrijft haar vinger over de dop en ‘smeert’ dan haar halsje in met zalf Wat een wijs gezicht, zo’n klein meisje die zichzelf zogenaamd insmeert
En ze pakt steeds dingen van de grond en geeft ze dan aan ons. Dan heeft ze dus helemaal niks in haar handje, maar doet gewoon net alsof.
Ik vind het echt een humoristisch gezicht Ik wist helemaal niet dat dit soort dingen nu al begonnen

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Gewijzigd door - goudvisje20 op 14 Jul 2011 10:27:13

ja dol he, dat viel mij laast ook op … nou ja laatst paar maanden terug … toen kreeg ik van pippy ineens een ’ zogenaamd ijsje’… ik dacht ook dat het ’ zogenaamd dit en dat’ veel later zou beginnen !!!

Pippy is geboren 17.07.2009

jee ze is er vroeg bij inderdaad! maarre wel lief hoor! maarre denk maar zo: ze heeft tenminste nog geen fantasie vriendjes
Rico vind het ook altijd fijn om met luuf te worden ingesmeerd. hij helpt ook altijd mee met insmeren

Wat grappig!
Bij Luka begon het ook al vrij snel, net na zijn 1e verjaardag.
Toen ging hij Duplo ‘eten’. Hij prikte een oranje Duploblokje aan het hooivorkje dat bij de Duplo zat en ging dat dan ‘eten’. Echt met smakgeluiden en al. Wij kregen dan ook geregeld een hapje… Heerlijk, die Duplo!

Lilypie First Birthday tickers

Is leuk hè! En het wordt nog veeeeeeeel leuker! Straks gaat ze je ogen helpen opmaken en je haren knippen met spullen uit de dokterskoffer of je haren fohnen met een ballonnenpomp Wij denken hier geregeld: waar haalt hij het vandaan?!

Ja helemaal leuk!
@Inge: Haha fantasievriendjes Nee dat zal nog wel even duren, Sylvie praat ook nog niet ja
@Marmama: Haha wat leuk! Duplo heeft Sylvie nog niet, word wel eens tijd denk ik inderdaad
@Freubeltje: Opmaken zal ze niet zo gauw doen, ik maak mezelf namelijk nooit op
Maar inderdaad, waar halen ze het vandaan dat denk ik regelmatig als ik verhalen hier op ikkeben lees. Zo ver is Sylvie nog niet, ze doet nu echt gewoon dingen na

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie