Zo dat is een tijd geleden!! Omdat alles hier goed gaat heb ik niet meer de behoefte om hier te kijken, maar nu zit ik toch wel met een klein probleempje.
Eigenlijk is het wel lachwekkend. We zijn in het weekend naar het grote dierentuin in Emmen geweest. En Sanne vond die haaien super interressant, die hebben we dan ook maar voor het laatst bewaard. Thuis is ze al eens tekeer gegaan tegen mijn vader, die kwam met een gebakken makreel thuis. En vervolgens legt hij hem op tafel om hem te snijden en op te eten. Sanne raakte volledig in de stress en riep haai weg haai weg. Dat was zo’n half jaar geleden, misschien wel langer. Ik weet het niet meer, gaat ook zo snel. Maar goed sinds dien vindt ze haaien erg interressant. We hebben haar een beetje voorbereidt, maar Sanne wou niet naar de haaien in de dierentuin, prima. Wel even naar de kleine haaien gegaan. En langzaam naar de hel;e grote haaien. Ze zag ze en was gelijk weg mama, Sanne wil niet. Ik zei is goed dat gaan we naar de pinguins. Maar Sanne zei toch nog even kijke mama. Dus heb haar opgetild en ze wist vervolgens niet hoe snel ze erheen moest.
Maar goed nu het probleempje. Ze wil niet meer in bad. Ik zei waarom dan niet. Er komt een haai aan. Moest eerst even lachen, maar zei daarna nou dan gaan we die haai toich wegjagen!! Dat vond ze goed dus wij samen joelen bij het bad. (hoe idioot voel je je dan!) Maar Sanne wil nog steeds niet. Ze raakt helemaal overstuur. Ik heb zoiets van laat maar even dat komt vast wel weer, maar vindt het wel vervelend.
Wat zijn jullie tips?
Groetjes Appelientje
Gewijzigd door - appellientje op 11 Jan 2011 20:42:32