Fantasie genoeg :-)

Stephan probeert inmiddels op een andere manier tijd te rekken 's avonds, als hij in bed ligt

Nu zegt hij steeds heel interessant (als ik uitgebreid welterusten heb gezegd etc.):
"Maar mamma ??? Ik moet jou nog wat vertellen. Nog een verhaaltje"
Dus ik: “oké Steef, één verhaaltje dan en daarna gaat mamma even de afwas doen”(o.i.d.)

Meestal probeert hij dan heel aandoenlijk supersnél een verhaaltje te verzinnen, hahaha!
Want het is dus puur een kwestie van tijdrekken
Maar sinds gisteren heeft hij het over dat rode verhaaltje, en dat blauwe verhaaltje…(?)
Vanavond gaat hij mij als het goed is het zwarte en het rose verhaaltje vertellen
Ben benieuwd!

Haha! Af en toe vraag je je toch echt af waar ze het in hemelsnaam vandaan halen. Gekleurde verhaaltjes, hihi

Groetjes, mamma van Stephan

Gewijzigd door - Bieb op 31 Jan 2005 17:54:03

Haha die Stephan.

Ben benieuwd hoe het zwarte en rose verhaaltje is gegaan.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

ja, je moet wat! als je zo’n ontaarde moeder hebt die je naar bed stuurd als je nog laaaaaaaaaaaaaaaaaaaang niet moe bent
persoonlijk ben ik erg benieuwd naar het zwarte verhaaltje

Hahaha!
Nou, het stelde héél veel voor hoor (ahum )
Hij moest het ter plekke dus nog bedenken (had wél onthouden dat hij nog ging vertellen over het zwarte en rose verhaaltje!).
Maar het ging dus over een zwarte leeuw.
En over een rose leeuw.
En ze zaten in de struiken.
Verder praatte hij er érg onduidelijk bij. Verstond er amper wat van eerlijk gezegd

Dus ja, erg boeiend!

Ha! Je moest hem de hele dag door eens horen joh, pffffffffff
Die kletst echt de oren van je hoofd en een fantasie dat ie heeft!
Daar sta je echt van te kijken gewoon, wat die allemaal niet verzint, haha!

Tijdens het eten ook, zit ie alleen maar te kletsen en te kletsen.
Dus ik zeg: Steef, praat nou even niet zoveel maar éét nou eens (zucht)

En terwijl ik het zei dacht ik: Jeeeeeee dit zeiden mijn ouders vroeger altijd tegen mij!!!
Ehm…hij heeft het dus niet van een vreemde

Ach, gezellig is het wel

Gewijzigd door - Bieb op 31 Jan 2005 20:49:59

Whahaha leuk die verhaaltjes. Hopelijk blijft ie lang die fantasie houden, heerlijk.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Heerlijk die fantasie van die kleine kindjes en ook lachwekkend vind je niet stephan is nog slim ook hihii zo kan hij toch nog ff langer opblijven hihi , genieten vind ik dat , kan niet wachten tot jasmijntje dat ook gaat doen hiihi

Je moet eigenlijk zijn verhaaltjes opschrijven en dan bundelen. Als hij dan gaat trouwen ooit dan moet je het geven!!!
Hihi zou wel leuk zijn.

Ik ben nu begonnen met een uitspraken schriftje van Lisa. Maar dan moet ik ze inderdaad wel snel opschrijven anders vergeet ik ze weer.

Ja, dat heb ik nou ook.
Ze kletsen inderdaad namelijk weer verder in de tussentijd en voor je het weet ben je vergeten hoe ze het nou ook alweer precies zeiden