Morgan doet haar en mijn achternaam eer aan:
Groetjes,
Michèle
Het zit natuurlijk van twee kanten in haar genen, dus als dat geen superschilder wordt! Leuke foto’s!
Liefs!
Wat leuk!
Had ook niet anders verwacht met 2 van zulke achternamen
Groetjes van Sascha en Senne
Hahahaha, wat een kunstenares! Leuk! Heeft ze op één foto nou blauwe verf op haar neusje gesmeerd?
Groetjes Rainbow, trotse mama
leuk zeg, heeft ze niet aan het einde van de activiteit haar hele vingers in de bakjes gedaan ? ( doen ze hier altijd )
P.S.: op de peuterspeelzaal deden ze stippelen met wattenstokjes.
Had ik zelf nooit aan gedacht maar vond het wel een heel leuk idee
Groetjes van Miranda
Gewijzigd door - Miranda 1975 op 07 Nov 2010 16:42:35
quote:
op de peuterspeelzaal deden ze stippelen met wattenstokjes.
Daar zijn het dus allemaal Van Gogh-jes in de dop!
Groetekes, Sje
@ Rainbow yep de kwast had even der neus geraakt
@ miranda ze haat verf aan der vingers. Ik had dus vingerverf gekocht maar mevrouw wilde er een kwast bij.
@ Sje ik heb er al een paar
Groetjes,
Michèle
Je moet die doekjes niet allemaal op 1 lokatie bewaren Michèle. Heel riskant! Je kunt ze beter verspreid opslaan. Stuur maar zo’n doekje hierheen, dan bewaar ik die in de kluis tot het miljoenen waard is! Gaat helemaal goedkomen. Echt!
Groetekes, Sje
ha ha ha geloof me dat zit wel goed enne ze moet er ook niet te veel maken in een keer he anders wordt ze een broodschilder
Groetjes,
Michèle
Eén van mij voorouders was de leermeester van Rembrandt van Rijn (Floris van Schooten), heeft ie die Rembrandt maar goed geleerd dan he?! Zo goed, dat het bij Morgan nog steeds in de genen zit hihi!! Geweldig die foto’s!!
Wat een ontzettend leuke foto’s.
Ze is ook echt heel geconcentreerd bezig, erg leuk!
Groetjes,
Sandra