Familie stamboom?

Heeft er iemand wel eens wat uitgespit over z’n familie? Ik wil graag voor J later een stamboom maken, er gaat natuurlijk steeds meer info verloren hoe langer je wacht en helemaal omdat ze eigenlijk 2 culturen en continenten samenbrengt is het juist leuk te weten waar ze vandaan komt! Denk ik?!?! Laat even weten als jullie tips, ideeen hebben etc. Misschien ook een goed infobron op internet.

Heb je al gegoogled??? Ik weet niet precies hoe die sites heten maar er zijn er daar volgens mij best wel wat te vinden. Ik weet dat een neef van mijn moeder het een keer gedaan heeft om uit te vissen of wij echt familie van zijn (Vermeer) en misschien dat ik het voor Morgan ook wel laat doen zijn is ten slotte een Vermeer-Van Rijn.

Groetjes,

Michèle

ik lees mee! weet niet eens hoe mijn opa en oma heten want daar werd niet over gesproken heb al zo vaak gegoogeld maar helaas dus wie er goeie tips heeft ook van mijn kant heel graag

before you judge me, try hard to love me

Denk inderdaad vooral goed googelen… en als er niks over jouw familie te vinden is…
Toch maar de opa’s en oma’s raadplegen, zodat je het in ieder geval bij kunt houden zover het nu bekend is.

Mijn ouders hebben een hele stamboom vanaf de eerste die bekend is met die achternaam zeg maar. Inclusief trouwaktes enzo. Toch wel leuk om te bekijken inderdaad.

Tja heb al 4 goede sites gevonden en nu dat ma hier is toch maar even praten over de info die ze nog heeft. Mijn overgrootmoeder leeft nog die word 95 in Mei! Dus dat is misschien ook wel een goed info bron! Helaas is mijn andere overgrootmoeder in November overleden! Heb er zin in! @ Zusje @ Michele wat leuk!

@ malawimamajada. Nu alleen de tijd en de rust nog vinden, misschien weer een leuk project als mijn hobbykamer af is

Groetjes,

Michèle

Er zijn mensen die op verzoek “kwartierstaten” maken. Zie Google.

Groetekes, Sje

Ohhh wat leuk Sje! Ik was al op zoek naar dat woord! Perfect!

Ohhh wat leuk Sje! Ik was al op zoek naar dat woord! Perfect!

Op Internet staat wel onze stamboom… alleen die van onze kids niet… omdat dat niet bijgehouden word… maar Chris zn tante maakt wel een hele stamboom van hun familie waaronde ook onze kids en straks weer hun kinderen etc… erg leuk:D

Liefs, Melanie