Fajah loopt aan de handjes mee!

Onze Fajah is met lopen absoluut niet een van de snelste in de familie, maar ze begint aardig in te halen.
Vanmorgen zat ze wat te mopperen in haar box, ze wou er graag uit. Nou op de grond kroop ze als een bezetene rond en trok zich op aan de tafel.
Toen stak ze 1 handje naar me uit en toen ze die vast had gaf ze ook de andere…
Daarna zijn we de hele kamer doorgelopen, die kleine pootjes gingen naar links, rechts, achteruit en zelfs nog vooruit ook. Madam kreeg op een gegeven moment de smaak zo te pakken dat ze maar door bleef stappen, steeds beter vooruit en steeds minder danspasjes zoals wij het noemen. En natuurlijk bleef ze maar lachen en lachen!
Ja het gaat niet heel lang meer duren voordat ze echt gaat lopen want ze wil wel!!

Een knuffel van een trotse vader!!
Papa van Shakira (24-12-2002)
shakira.peutersite.nl
en Fajah (17-11-2004)
kleinefajah.dreumessite.nl

Leuk zeg!
Ze wil natuurlijk vlak voor haar eerste verjaardag ff laten zien wat ze kan
Ik vind haar trouwens helemaal niet langzaam met lopen hoor.

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Gewijzigd door - Bieb op 13 Nov 2005 13:10:56

Wanneer ik een vergelijking trek met Shakira en haar neefjes en nichtjes is ze absoluut niet de snelste. Ik bedoelde ook niet dat ze erg langzaam is…
Shakira liep bijvoorbeeld heel snel (met 10 maanden al) en haar oudste nicht liep nog vroeger (8 maanden!!). De anderen liepen ook met ongeveer een jaar!
Er is mij ooit verteld dat er 3 maanden zit tussen staan en los lopen, ze staat sinds 3 oktober, dus zal ze misschien eind december kunnen lopen, dan is ze 13,5 maand. Ach ik was zelf pas met 14 maanden mobiel, dus valt het uiteindelijk wel een beetje mee. We zijn door Shakira gewoon verwend!

shakira.peutersite.nl
en Fajah (17-11-2004)

Heeeeeeeeeeeeeyyyyyyyyyy goed hoor, dat gaat dan vast niet meer zo lang duren. Evianne liep een maand voor dr eerste verjaardag ineens een heel stukkie los, dus ikke dacht dat ze voor dr verjaardag nog wel zou lopen. Hahahaha mooi niet dus, we hebben het daarna even niet meer gezien totdat ze zowat 13 maanden was.

Nog ff een kleine update van Fajah haar loopvorderingen.
Natuurlijk heeft ze vanmiddag en vanavond nog geoefend, het gaat steeds beter. Je ziet haar gewoon per stapje vooruit gaan
Alleen zodra de muziek aan gaat, slingert ze haar voetjes alle kanten op en lacht ze nog veel harder. Ze probeert dus van alles tegelijk.
We hopen deze week nog foto’s te maken, dan kunnen jullie zien hoe leuk ze het vindt…

shakira.peutersite.nl
en Fajah (17-11-2004)

heee knap hoor,maar vind het ook niet langzaam hoor,gemiddeld is het tussen een jaar en 15 maanden dat ze beginnen met lopen

maarja als ik lees van haar zus en nichtjes ja dan lijkt ze langzaam,maarja ieder heeft zijn eigen tempo natuurlijk

maar zal wel leuk zijn voor haar 1e verjaardag

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Hoera voor Fajah
Wat super zeg van je
Heel veel stap plezier

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Fantastisch he als je kind begint te lopen!! Heerlijk om naar te kijken
Info: Gioia liep met 10 maanden, ook een vluggertje dus.

groetjes, Jacky
de papa van Gioia

hey wat goed zeg!!! nog eventjes en jullie kunnen lekker echter der aan hollen… goed zo kleine meid!!

liefs jessica, &

Nou zeker weten, ze is net zo ondernemend als haar grote zus, alleen doet Fajah nu het meeste nog kruipend.
Shakira haar reactie was trouwens ook heel erg lief. Ze stond een meter voor Fajah en riep “Toe maar Fajah”, ja de zussen gaan straks op avontuur!!

shakira.peutersite.nl
en Fajah (17-11-2004)

Goed hoor Fajah dat je al aan de handjes meeloopt.
En dat je niet zo hard gaat, dat geeft niets; hardlopers zijn doodlopers.
Hihi.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

wat leuk… ik kan niet wachten dat onze kleine ruben er oven een aantal maanden mee begint.

Enneh beloofd is beloofd! We zouden een foto laten zien, wanneer ze aan de handjes meeloopt!!!

De foto is gisteren gemaakt op haar verjaardag. Je kunt wel zien hoeveel plezier ze erin heeft!!

en Fajah (17-11-2004)