Fajah loopt aan de hand mee en staat los

Meer hoef ik eigenlijk niet te zeggen…
Het gaat nu zo hard met onze kleine meid. Gisteren waren we even bezig in huis, Fajah speelde lekker in de box en toen we even omkeken stond ze in haar handjes te klappen!! Applaus voor haarzelf zal ik maar zeggen…
En natuurlijk “lopen” we wel eens met haar, maar vandaag vond ze dat ze maar aan één handje hoefde. Lachend en slingerend liepen we al een stukje door de kamer!
Het gaat zo hard… Voor je het weet staan de jongens hier voor de deur

Een knuffel van een trotse vader!!
Papa van Shakira (24-12-2002)

en Fajah (17-11-2004)

Jaaaaaaaaaaaaa applausssssssssss ! Heel goed hoor, nu gaat er weer een hele nieuwe wereld open en voor je het weet kun je je niet meer voorstellen dat ze dat allemaal niet kon.
Knap hoor Fajah, heel goed blijven oefenen hoor meiske en dan kun je strakjes weer allemaal leuke, spannende nieuwe dingen doen.

jaaaaaaaaaaaa aplaus voor je zelf hoor,knap van je hoor fajah

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Oh geweldig jij kan ook zo goed voor jezelf klappen, vind cas ook zo leuk om te doen.

En wat goed dat je aan de hand meeloopt, ach komt vanzelf dat los lopen. Je moet je hele leven nog alleen lopen.

Goed zo door meis.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Goed zooooo
Heel goed hoor van haar
Lekker door stappen

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

quote:
Oh geweldig jij kan ook zo goed voor jezelf klappen, vind cas ook zo leuk om te doen.

En wat goed dat je aan de hand meeloopt, ach komt vanzelf dat los lopen. Je moet je hele leven nog alleen lopen.

Goed zo door meis.

Opmerking Fajah Het gaat nog niet zo goed hoor, aan 1 handje meelopen.... Het is net alsof ik stiekum van de wijn gesnoept heb Maar ik ga goed oefenen hoor!!! En dan vertel ik wel hoe het gaat Kusje Fajah

en Fajah (17-11-2004)

quote:
Opmerking Fajah Het gaat nog niet zo goed hoor, aan 1 handje meelopen.... Het is net alsof ik stiekum van de wijn gesnoept heb Maar ik ga goed oefenen hoor!!! En dan vertel ik wel hoe het gaat Kusje Fajah

Lieve Fajah,
ach bij mij lijkt het lopen soms ook net alsof ik te veel heb gedronken, hihi!!!
Joh lekker veel oefenen en ik weet zeker dat jij er wel komt.
Dikke kwijlkus terug van Cassie.

Go Fajah!!
Lopend valt er een hoop te ontdekken, zoals bijvoorbeeld je ouders laten rennen

groetjes, Jacky
de papa van Gioia

Wow, wat goed zeg Fajah!!!

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)

he goed hoor grote meid .en klappen voor je zelf mag best .

groetjes marielle mama van
10-10-01

wat goed van fajah!!! nog ff en mama en papa kunnen lekker achter je aan hollen!!!

liefs jessica, &

En dan zul je net zien dat ze vandaag absoluut geen zin heeft om te lopen.
Staan vindt ze prima, ze staat ook steeds vaker en langer los…
Maar lopen?? Nee hoor kruipen gaat volgens madammeke veel sneller

en Fajah (17-11-2004)

haha ach geef der eens ongelijk!!

liefs jessica, &