Facinatie voor gesloten ruimtes

Mijn dochter Jamijn 2,5 heeft zins kort een facinatie voor kleine ruimtes, overal waar ze in past kruipt of klimt ze in.

Ik ben bang dat ze ergens in kruipt waar ik haar niet kan vinden, welke moeder kent het probleem en komt het wel eens vaker voor.

Gewijzigd door - liantje33 op 08 Jan 2010 22:55:55

ik heb dat probleem nog niet want ruben kruipt nog niet maar denk dat alle kinderen dat wel doen!
zo gauw al ze zich kunnen voort bewegen(kruipen,lopen) is het gewoon opletten geblazen

groetjes!

karin

Dat heeft Noah nooit gedaan, we hebben geen kleine ruimtes, alleen de kelder, en daar zit een slot op dus komt ie niet in.

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

hmm nee dit heeft morgan nooit gedaan. Hoewel ik moet zeggen dat wij niet echt kleine ruimtes hebben. Maar eh ik zou ze dan toch maar barricaderen. Oh ja enne heel consequent NEE zeggen.

Groetjes,

Michèle

Rico doet dit ook niet wel in het ziekenhuis dat ie onder een kindertafeltje met stoeltjes klimt en dan vast zit, hij is houdini dus komt er toch wel weer uit mara vind het wel eng met die verwarming enzo.
maargoed dat probleem hebben we thuis gelukkig niet

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Ik moet Dylano regelmatig uit de droger en keukenkastjes plukken, die vind dat ook machtig interessant, zolang je ze in de smiezen hebt kan het geen kwaad lijkt mij.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

De droger Michelle?? Kijk je uit dat ie niet krimpt

Groetjes,

Michèle

Ja de droger Michèle, te gek voor woorden. Deurtje is ook altijd dicht hoor en de stroom gaat er gelijk af zodra de droger klaar is. Maar ja dan moet ik hem nog leegruimen hahaha. Dus Dylano haalt snel het wasgoed eruit en klimt er in

Liefs Michelle

Ha ha ha wel handig zo’n hulp in de huishouding, maar ik neem niet aan dat ie ook strijkt en vouwt

Groetjes,

Michèle

nee was het maar zo’n feest, hij wil het af en toe wel is aangeven maar dan houdt het toch echt op

Liefs Michelle

He het begin is er.

Groetjes,

Michèle

Ooohh jawel dat herken ik wel, in de kasten, onder tafels en bedden, maar ook hutten bouwen vind ze geweldig en dan zo klein mogelijk met zoveel mogelijk rommel en knuffels en boeken erin, hahahah en dan moeten papa en mama er ook in! Geweldig en dan komen er bij haar vaak verhalen uit… halve zinnen en woorden in Engels en Chichewa door elkaar, hahahah mijn kleine vind dit echt fantastisch!