Fabienne heeft het gelukkig achter de rug!

He dames,

Nou ons meissie heeft het ondergaan hoor! Pff mams heeft nu barstende koppijn maar het ligt weer achter ons! Haar kijkonderzoek in haar neusje… Het moest wel met grof geweld, want hoe leg je nu een kindje van 10,5 maanden uit dat ze stil moet blijven zitten?! Ze moest bij een van ons op schoot, die haar lichaampje/armpjes in bedwang moest houden en de ander moest haar hoofdje vasthouden. Zo wat kan zo’n kleintje sterk zijn zeg! Mama keek de andere kant op en ja hoor, ze begon toch te gillen en tegen te werken! Maar de dokter had gezegd, als ze met haar hoofdje gaat draaien dan kan het slangetje tegen een ader aankomen en dan krijgt ze een bloedneus! dus we hadden haar alletwee goed vast…

Ongeveer 2 a 3 minuten was hij aan het kijken, het leken wel uren… Maar het is allemaal goed, het is wel nog steeds tracheomalesie (nog niet volgroeide luchtpijpje/ strottehoofdje) en dit moet vanzelf weggaan! Naarmate kinderen ouder worden wordt alles een beetje sterker en ook dus d’r luchtpijp en strottehoofdje. We moeten het alleen goed in de gaten houden wanneer ze meer klachten krijgt, aanleiding hiervoor kan zijn, verkoudheid of griep! Dus we moeten gewoon eerder beginnen met een neusspray… nou als dat alles is dan teken ik ervoor. Ik had me al allemaal gekke dingen in mijn hoofd gehaald

Maar goed, mams kan weer rustig slapen, trouwens fabienne heeft er volgens mij niet echt een trauma aan over gehouden, in de zuto op weg naar huis gaf ze ons een mooie glimlach!

Liefs ellen

ooh gelukkig, wat een opluchting voor jullie zeg!!
knuffels van sofietje

Kussies

Nou, fijn dat het mee valt!

Grappig hoe die kleintjes dingen zo snel vergeten zijn…

Groetjes Marielle

OOohhhh wat fijn dat alles goed is jo wat een opluchting… een hele dikke kus voor haar en verwen haar maar ff lekker

Tries en Jordy

Goh Ellen,

Lijkt me inderdaad vreselijk zon onderzoek maar wel een geruststelling dat het allemaal meevalt. Ook dikke kus van Mij en Skye

Kim

pfff weer achter de rug,nou ben blij dta het niets is.
geef er maar een dikke knuffel

groetjes bianca

Gelukkig, alles goed. Verwen haar nog maar even lekker, kan wel zijn dat ze snel vergeten, het blijft toch zielig.

Groetjes Miriam

Gelukkig zijn die kleintjes alles zo vergeten! En als ouder doet het je zeker goed dat je op weg naar huis alweer een brde glimlach toegeworpen krijgt!

Groetjes Esther en Youri

"Puur Geluk"
http://members.ikkeben.nl/esmayo

Blij dat t weer gebeurd is, en fijn dat t meeviel!!

liefs, Els

Poeh, dat lijkt me inderdaad geen fijn onderzoek… Gelukkig is het goed gegaan!

Veel liefs, Chantal
Mama van Mirthe (15-11-2001)

Mirthe haar eigen webplekkie: http://vrienden.clubs.nl/mirthe