dit is alessandro. deze foto is in maart genomen.
dit is fabiano deze foto is ook in maart genomen
dit is alessandro. deze foto is in maart genomen.
dit is fabiano deze foto is ook in maart genomen
dit is dus fabiano
en nog een keer alessandro
het was even vogelen, maar ik heb geloof ik eindelijk door hoe ik foto’s moet plaatsen
ja wat raar ik zie twee foto’s en twee niet… ik zal eens kijken zo als de kids op bed liggen wat ik fout heb gedaan…
En ikke ben nu ook nieuwschierig. De foto`s staan in je eigen pc, vandaar dat jij ze wel ziet en wij niet. Ze moeten eerst op internet geplaatst en dan moet die link weer tussen[ img][ /img] (alleen dan zonder spaties tussen de hekjes en img )gezet worden. Ben benieuwd !
Groetjesmama van Evianne 03-04-2003
nee je doet alles goed behalve dat je foto’s op een voor ons niet toegankelijke site staan… beveiligd dus
groetjes,
Kim,mama van Sofie en Victor!
nee het lukt nog niet zie ik
nou verwijder deze topic maar als iemand dat kan… ik ga nog wel even verder vogelen en als ik het echt goed weet dan kom ik wel met mijn foto’s want dit is niks… sorry hoor voor deze rommelige topic…
groetjes van mij
Ach joh, “rommelige topics” zijn net zo gezellig hoor
Geeft toch niks!
We zijn nu alleen wel super benieuwd naar je twee kanjers, hahaha!!
We zien ze dan wel verschijnen t.z.t.
Enne…Kim kan de hele topic voor je verwijderen. Dus als je dat wil moet je bij haar zijn.
Liefs, mamma van Stephan
De spanning stijgt…
Misschien kan je wel even de eerste topics verwijderen waar de links naar MSN op staan, anders krijgen we steeds inlogmeldingen.
Hopelijk komen de foto’s snel, we kunnen het niet meer aan!!
Groeten,
de bakerzak
Msn groep;
Hopelijk is het duidelijk genoeg.
Suc6.
Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & van uk nummer 2 (02-12-'04 uitgerekend).
Arme Maureen, het wil maar niet lukken hè
We wachten gewoon geduldig af hoor!
Enne…over twee dagen is Alessandro al jarig hè!! Wordt hij ook al weer 1 jaar!!!
Groetjes, mamma van Stephan
Gewijzigd door - Bieb op 19 Aug 2004 11:14:30
nee het wil niet lukken!! pffff maar de aan houder wint hoor… het gaat me lukken! maar ik weet niet wanneer.
en ja het klopt zaterdag word alessandro 1 jaar. ik hoop dat ik daarvan wel foto’s kan laten zien