lieve dames
ikzou best wel weer zwanger willen worden!!
alleen elke keer als ik tegen iemand zeg dat het me reuze leuk lijkt een tweede!! zeggen ze wat leuk maar iedereen zegt er achetraan…je hebt nu zon makkelijk kind dan wordt de tweede vast een huilert!! Dat zijn toch FABELS???
soms wordt ik daar niet goed van!!!
maar ach…het weerhoudt me niet, maar stiekum denk je er toch over na!!
lieve groet Hannah en Janneke
Fabel?
Hahaha, dat zeiden ze tegen ons ook
Stephan is zo extreem makkelijk dat een tweede dat vast niet kon zijn
Nou, Kaya is er inmiddels, maar is natuurlijk nog een beetje te klein om meteen al over te "oordelen"
Maarre…dat ze pit heeft mag nu al duidelijk zijn! Dat beloofd wat
Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)

Dat verhaaltje krijg ik ook vaak te horen als ik zeg het lijkt me zo gezellig een tweede kindje dan is Ruben ook niet meer alleen, en zijn we voor mijn gevoel compleet als gezinnetje.
En inderdaad dan is het o wat leuk, MAAR… Ruben is een makelijke baby dan zal de tweede wel het tegenovergestelde zijn.
Nou ja je kan er maar op 1 manier achter komen
Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Hoi Janneke,
Niks van aantrekken. Wij hadden al een makkelijk kind en onze tweede was nog makkelijker, terwijl we dachten dat nog makkelijker helemaal niet kon.
Dus het kan ook helemaal de andere kant op.
Ze zeiden tegen ons ook toen ik voor de tweede keer zwanger raakte toen onze oudste nog maar 7 maanden was: Phoe, nou dan ga je het straks heeeeeeeeeel druk krijgen!
Niks ervan dus, want ik doe die 2e er gewoon even bij (zoals ze dat altijd zeggen).
Gewoon lekker zwanger worden, genieten van je buik en na de bevalling van je kindje!
Groetekes, Sje
Gewijzigd door - Sje op 27 Jan 2006 21:13:44
Nou die vlieger gaat hier niet op hoor, ik heb er gewoon 2 waar flink wat pit in zit
Groetjes Nathalie & Co

helemaal niet over nadenken joh. over die opmerkingen.
het is wat de andere meiden al zeggen, ieder kind is anders.
gewoon lekker doen wat je wil.
enne…als je alles vooruit al zou weten!!!
groetjes christa mama van diantha

[URL=http://imageshack.us]
[/URL]
Bij mij klopt het wel maar de oudste is ook een jongetje en die vondt alles best, Nu heb ik een pittig dametje maar dat heeft ook wel wat, gewoon nergens van aantrekken en er gewoon tegen aan gaan als je er klaar voor bent.
Groetjes Maartje

" Een kind wordt pas echt groot, als het stopt met vragen waar ze vandaan komt, en weigert te vertellen waar het naartoe gaat…"
Onze dametjes zijn ook wel pittig hoor ondanks dat ze makkelijk zijn. Maar we hebben gewoon nooit (of zelden) problemen met ze als het gaat om slapen, humeur, eten (de oudste eet slecht avondeten maar daar maken we geen strijd van. Jammer dan als ze niet eet), luisteren etc.
Ik vind het precies de goede combinatie zo. Makkelijk en toch geen watjes. Hihi!
Groetekes, Sje
hahaha nou inderdaad!! helemaal goed toch!! ideaal geen watjes maar wel makkelijk dat is hannah ook!! leuk!!
het zijn ook meestal meiden die nog geen kinderen hebben, die dat ergens gehoort hebben, en die zeggen het dan!!
maar goed we gaan er gewoon voor en we zien wel!! toch??
alleen moet ik wel de hele maand maart ( woensdag) naar de tandarts ( als hij gelijk heeft, maadag bel ik me andere tandarts voor een second opion) enne dan mag ik natuurlijk geen verdovingen???
en anders geen verdovingen voor boren!!
we zien wel!!! ik moet eerst nog zwanger zien te worden, dat is OOK ALLEMAAL NIET VANZELFSPREKEND!!!
lieve groet Janneke en Hannah
Janneke,
Je mag als het goed is gewoon verdovingen hoor! Die verdovingen zijn zo plaatselijk en het is zo’n eind van je baarmoeder vandaan, dat kan geen probleem zijn. Zeker in de eerste weken van een zwangerschap komt er nog niks bij het kindje.
Ik heb vorig jaar een plekje op mijn schouder moeten laten weghalen en heb gewacht met een afspraak bij de dermatoloog tot de kleine mop geboren was. Toen ik er was en hem daarover sprak, zei hij dat ik gewoon tijdens de zwangerschap een afspraak had kunnen maken want dat die verdoving niet schadelijk is voor de baby.
Waar je wel mee uit moet kijken is röntgenfoto’s. Dus mocht de tandarts tijdens die behandelingen nog foto’s moeten maken, dan is dat wel een probleem.
Vraag het anders voor de zekerheid na bij de assistente wat die verdovingen betreft.
Groetekes, Sje
bedankt dames voor jullie berichten!!
en sje bedankt, ik ga wel ff langs de tandartassistante en rontgenfotos dat wist ik al, toen ik 6 weken van hannah zwanger was toen heeft de tandarts fotos gemaakt!!
ik had het niet gezegt!! dom het was me toen ontschoten!!! en er zat een bekende!!
maar gelukkig is er niks gebeurt maar het is inderdaad niet goed!!
lieve groet Janneke en Hannah!!