Fabel of feit?

Hallo allemaal,

Ik hoorde van een collega dat je eerste kind meestal later wordt geboren dan je uitgerekend bent. Is die weer zo’n bakerpraatje of klopt dit?
Graag jullie mening!!

Groetjes Jessica

bij mij is het een bakerpraatje
lieke werd met precies 40 weken geboren en mirte onze jongste met 40 weken en 2 dagen.

groetjes gytha

Pure onzin! Ik ben op de uitgerekende datum bevallen bij de eerste en ik ken zat gevallen van eerste kindjes die eerder dan de uitgerekende datum kwamen.

Niet over gaan lopen nadenken, gewoon afwachten!

Groetekes, Sje

Gevoelsmatig lijkt me dit pure onzin. Het ene kindje komt te vroeg, de ander te laat of precies op tijd. Is helaas niets over te zeggen. Tim is ons 1e kindje en hij is 3 dagen voor de uitgerekende datum geboren.

Groetjes,
Sandra

Lilypie 1st Birthday Ticker

Ik kan niet zeggen odf morgna te vroeg of te laat zou zijn geweest. Ze is gehaald, maar het lijkt mij dat het komen gaat wanneer het zover is. Ik lag met een vrouwtje op de kamer die moest van haar 4e bevallen, de 3 eerste allemaal te vroeg en voor deze werd ze ingeleid.

Groetjes,

Michèle

magicalkingdoms.com Ticker
Free Disney Tickers

Onze 2 snuiters kwamen ruim over de uitgerekende datum. Maar ik zelf als eerst geborene ben 7 weken te vroeg geboren. Een bakerpraatje dus hahaha en daar zul je er vast nog meer van krijgen.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Volgens mij volkomen onzin!

Anna is zelfs drie en een halve week te vroeg geboren! De tweede denk ik later dan 40 weken. Weet niet hoe ik eraan kom, maar zo’n gevoel heb ik nog steeds. Wel is het volgens mij zo dat meisjes de neiging hebben voor de uitgerekende datum te komen en jongetjes na de uitgerekende datum.

In dat geval…

Onze dochter werd 10 dagen later geboren en ons kereltje 12 dagen later dan de uitgerekende datum.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!