Ik wil graag via deze topic mijn exuses aanbieden…
Ik heb nog niet zo heel lang geleden een topic gestart (lees dit maar eens goed door:titel topic ) waar ik me iets te grof in heb uitgedrukt…
Voor mezelf en voor de personen in kwestie vind ik dat ik de mensen tegen wie ik niet zo aardig heb gereageerd een exuus verschuldigd ben…
Ik had dit eigenlijk eerder moeten doen maar was weer eens te trots ( niet zon mooie eigenschap van mezelf…)
Waarom ik dit besloten heb? Omdat ik eens goed rondgekeken heb op deze site en tot de conclusie ben gekomen dat ik MIJN conclusies mischien wel te snel heb getrokken…
Dus bij deze spijt het me dat ik zo fel gereageerd heb terwijl ik andere daar juist van heb beschuldigt…
Ik wil jullie graag een verhaal erbij vertellen zodat jullie me mischien beter begrijpen…
Toen ik 19 jaar was kwam ik erachter dat ik zwanger was…totaal onverwachts maar wel dolgelukkig…
Ik woonde op kamers mijn vriend nog thuis… samen met mijn vriend hebben we er toen alles aangedaan om te zorgen dat we alles zo goed mogelijk konden voorbereiden op de kleine…
We hebben allebei onze diplomas gehaald en gezorgd voor een goed inkomen…
En ook hebben we meteen woonruimte gezocht… We hebben ook veel steun en hulp gehad aan familie en vrienden, waar we heel dankbaar voor zijn… En uiteindelijk was het zover… toen jordy geboren werd moesten we het waarmaken allemaal…We hebben slapeloze nachten gehad , konden niet meer uitgaan of gewoon gezellig wat met vrienden doen Maar dat boeide ons niet want we hadden elkaar we zijn in die tijd echt tot een gezin gegroeid een eigenlijk ben ik best trots op mezelf dat we het zo goed hebben en voor jordy een fijn thuis hebben gecreerd…Inmiddels ben ik 20 jaar en als ik mijn leven over kon doen zou ik het precies hetzelfde hebben gedaan… en hoewel de kleine niet gepland was zou ik hem voor geen miljoenen willen missen hij is ons jongetje en ik ben super trots dat ik zijn mama mag zijn…
Ik zeg nu niet dat het goed is om jong kinderen te krijgen maar alleen dat het goed kan worden als je er zelf iets van maakt…
Ik hoop door mezelf hier een beetje bloot te hebben gegeven dat jullie mijn exuses aanvaarden en begrijpen waarom ik zo reageerde…
groetjes joyce de mama van jordy
joyce

Ik ben blij dat ik alsnog mijn exuses aan heb geboden aan jullie en net zo blij dat jullie ze aanvaard hebben!