Extreme duizeligheid

Heeft iemand hier ervaring mee…?

Ik heb een lage hb 6,0. Maar daar krijg ik nu sinds vrijdag medicatie voor … die moeten als het goed is snel aanslaan.

De huisarts kan mijn duizeligheid niet thuis brengen. Alle verdere onderzoeken zijn goed… Bloeddruk is prima/ urine is goed / de kleine doet het goed…

Maar het is zo’n nadeel in combinatie met de misselijkheid… ik zie soms niks. Dan moet ik overgeven … loop ik tegen de deurpost aan om bij toilet te komen. Als ik op bed lig te rusten is het net of ik in een schip zit … het stopt echt niet.

Auto rijden … hartstikke eng op deze manier …!!

Iemand aub een tip?

Lilypie In verwachting Ticker

Jeetje wat heftig zeg! Ik weet geen tip om het tegen te gaan, behalve wachten tot die medicijnen aanslaan.
Wat dat auto rijden betreft, kun je dat niet beter even laten tot je niet meer duizelig bent!? Ik snap dat het moeilijk kan zijn de auto ineens te laten staan, zeker ook omdat je zo misselijk bent en misschien wel niet kunt/wil fietsen, maar een auto ongeluk moeten we helemaal niet hebben!
Bah keb echt met je te doen, dat er zo veel tegen zit in je zwangerschap! Beterschap en hopelijk gaat die duizeligheid heel snel over!

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

He wat naar, ook dat nog eens erbij! Kan het niet gewoon samenhangen met je misselijkheid? Je houdt niet veel binnen en je baby pakt wat het nodig heeft aan voedingsstoffen. Voor jou blijft er misschien niet meer zoveel over. Ook je HB waarde hangt hier natuurlijk mee saemn. Ik weet niet of je nog werkt en of je uberhaupt veel doet, maar het lijkt mij ook een teken dat je heel rustig aan moet doen.

Ik bedenk ineens dat ik ook een periode van duizeligheid heb gehad in mn zwangerschap (icm hartkloppingen) volgens mijn vk kwam dat door schommelingen in mn bloeddruk. Je bloeddruk kan op het moment van meten dus goed zijn, maar ineens erg dalen door extra bloedaanmaak ed. Wie weet is dat het?

In elk geval even niet autorijden, lijkt me niet verantwoordelijk!

Groetjes, Hilde

Lilypie Second Birthday tickers