Jessey werd van de week al een keer midden in de nacht wakker, rond 3 uur ofzo, en krijste compleet overstuur wel 1,5 uur lang, met korte tussenpozen waarin ze heel erg snikte en snel ademde. Ik kon haar niet troosten, en het leek ook net of ik geen contact met haar kreeg. Ik was zelf slaperig en zat in het donker met haar op de rand van mijn bed, dus echt goed opletten wat er nou eigenlijk aan de hand was kon ik niet. Ik had wel haar temp opgenomen, en nagegaan of ze ergens pijn kon hebben, maar dit was niet het geval. Ze viel ook zo weer als een blok in slaap, dus ik weet het maar aan paniek nav een nachtmerry ofzo…
Gisteren was ik met de kinderen een anchtje bij mijn ouders op de camping aan het ogeren, en toen begon ze rond 10 uur opeens weer heel hard te krijsen. Omdat Joey wel sliep (dit wou de vorige keren maar niet lukken, toen zijn we naar huis gegaan omdat hij daar niet wou slapen) heb ik Jessey op de arm genomen en ben met haar in de caravan gaan zitten. Toen zag ik dat ze eigenlijk helemaal niet wakker was! Ze was helemaal in paniek, haar ogen waren open, maar ze kon niet getroost worden. Ik kreeg geen contact en ze reageerde helemaal niet op haar naam, of op mijn stem. Als ik haar tegen me aan wou drukken dan begon ze wild te trappen en slaan en te overstrekken. Ze snikte heel erg en haar ogen vielen ook steeds weer dicht. Heel eng om te zien! Maar na 3 kwartier sliep ze wer, alsof er nisk gebeurd was!
Na een uur herhaalde dit zich weer, en ook snachts om half 3 nog eens. Ik sliep met haar in 1 ruimte, en zag haar ook gedurende de nacht heel vaak rechtop staan en piepen en mompelen.
Ineens herinnerde ik me dat hier op het forum eens een posting stond over sleep terror, maar die kan ik nergens terug vinden! Ik heb er wat info over gezocht, en ben er zeker van dat Jessey dit gehad heeft! Ook filmpjes gekeken op youtube van andere kinderen die dit hebben gehad, en het is echt precies hetzelfde als wat Jessey had!
Nou ben ik benieuwd of iemand weet wie dit hier toen gepost had, en hoe dit afgelopen is. Of is er iemand die dit ook heeft meegemaakt met haar kind, en zijn er nog tips?
Groetjes Anouk