Extreem droge huid

Ik heb altijd al een gevoeligere huid gehad, maar nu tijdens de zwangerschap is het wel erger. Zoooo vreselijk droog, van mn gezicht tot aan mn enkels! Als ik mn kleding uitklop, barst het van de droge schilfertjes, terwijl ik mn hele lijf 's ochtends goed insmeer om dit juist te voorkomen. Het voelt verder niet echt strak aan of zo, vind het ook niet zo’n probleem, maar op mn gezicht wel. Met name rond mn neus, mond en kin (daar waar het bij anderen vaak vetter is…)

Iemand tips??

Hi MamaJ,

Zelf merk ik alleen dat mijn gezicht erg droog is, ik heb nu van Oriflame dag creme en ik ben er erg tevreden over.
Lastig dat bij jou je hele huid zo droog is… Heb je al baby olie geprobeerd na het douchen? Ff lekker ermee insmeren als de huid nog nat is en dan droog deppen.

Liefs,
Chirley

Ik heb zelf in mijn gezicht ook een hele droge huid. Wat bij mij super goed werkt is de 24 uurs nachtcreme van kruitvat zelf. De aqua geloof ik een blauw doosje. De rest kan ik niet tegen omdat ik ook een hele gevoelige huid heb en petalo op reageer maar hier dus niet op. 1 zon doosje is volgens mij 3 euro en doe er ruim een maand mee dus het geld is het niet om het uit te proberen.

Vanavond maar eens beginnen met de babyolie, nog niet geprobeerd.
En idd mellanie, het zijn zeker de kosten niet om het eens uit te proberen!
Thanks!

Haha laat ff weten of je verschil merkt

Liefs,
Chirley

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

En hoe is het met de droge huid? Hopelijk gaat t beter, gelukkig word de kou ook minder zal een hoop schelen.

Liefs,
Chirley

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

Nou 't blijft een beetje hetzelfde.
Olie vind ik toch geen succes, dus ik blijf maar lekker smeren met allerlei vettige crèmes

vaseline lannette creme al geprobeerd? (niet zoeken bij de kruidvat etos ed…gewoon bij de apotheek)

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

ik had nog wat aftersun over wat ik in de zomer gewoon niet meer kan gebruiken.
maar dat werk goed zeg.
na dochen op smeren is snel ingetroken en hele dag geen last van droge huid.