Extra drinken

Hallo allemaal,

ons dochtertje is nu 6 maanden en ik vroeg me af of ze naast de 4 flessen melk van 200 cc ook nog wat extra’s mag drinken. Zeker nu het zo warm is. Krijgt ze dan wel voldoende vocht binnen.

Bv wat karvan cevitam of roosvicee en zo ja hoeveel/ welke smaak en waarin geven jullie dit.
Zij grijpt nu al met beide handjes naar een bekertje of glas, maar moet ik niet eerst beginnen met een tuitbeker?

Wederom een hoop vragen, maar soms ben ik misschien ook veel te voorzichtig om iets uit te proberen.

ik geef al af en toe water als het warm is. In de wagen laat ik hem zelf een beetje klooien met een flesje. Vandaag ook dixsap gekocht en dan water warm maken en een beetje erin. Ik geef tussen de voedingen in wat te drinken en bij de groenten ook want dat is soms wat droog.

Ze zweten natuurlijk meer nu met die warmte.

22-12-2009 colin geboren

Toen Tim 6 maanden was kreeg hij qua vocht alleen 4 flessen melk en niks anders. Haha maar toen was het ook hartje winter. Met deze warmte is het helemaal niet verkeerd wat extra’s te geven. Wij hebben op advies van het CB met 7 maanden de fles van 15.00 uur vervangen voor diksap. Ik zou geen limonade geven, maar diksap. In diksap zitten namelijk alleen maar natuurlijke suikers.

En als ze naar de gewone beker grijpt kun je dit gewoon proberen. Hoe sneller ze uit een gewone beker drinken hoe beter natuurlijk.

Groetjes,
Sandra

Dan ga ik ook maar eens beginnen met wat water en diksap. Maakt het niet uit welke smaak ik heb eens gehoord dat ze rode vruchten nog niet kunnen verdragen?

quote:
Dan ga ik ook maar eens beginnen met wat water en diksap. Maakt het niet uit welke smaak ik heb eens gehoord dat ze rode vruchten nog niet kunnen verdragen?

Nee hoor, maakt niet uit welke smaak.
Let er wel even op welk merk/type je koopt.
Sommige diksap zit suiker aan toegevoegd, terwijl andere puur natuur zijn.
(bijv. AH Biologisch, Zonnature)

M.

ik heb dixsap voor 4+ gekocht. Staat op de fles.

22-12-2009 colin geboren