Hoe doe je dat met een baby van 5 maanden als het warm weer is?
Wij nemen dan wat extra’s te drinken, maar moet je dat je baby ook geven?
Groetjes Mirjam
Hoe doe je dat met een baby van 5 maanden als het warm weer is?
Wij nemen dan wat extra’s te drinken, maar moet je dat je baby ook geven?
Groetjes Mirjam
Ik deed het zelf altijd wel, mijn zoontje kreeg aan vocht maximaal 750 ml per dag, maar toen het in de in de zomermaanden echt flink warm was, dan gaf ik tussendoor zo nu en dan wat water. En vooral als ik b.v. buiten had gewandeld of een eindje met hem in een warme auto had gereden. Bij flesvoeding kan je ook overwegen om het met wat extra water aan te maken.
Groetjes Carolien.
Hoeveel en hoe vaak geven jullie dan water? Onze zoon is vandaag 5 maanden, maar gecorrigeerd nog maar 10 weken. En geven jullie dat water koud (kraantemperatuur) of net zo warm als een flesje?
Dank je!
ik geef af en toe wat water, wel opgewarmd in de magnetron. Ik vergeet het zelf nogal eens, maar mijn moeder roept altijd dat hij dorst heeft Nu krijgt hij ook fruit en groenten en daar zit natuurlijk ook water in. Maar bedacht wel net of hij misschien vannacht wel nog iets moet drinken, want op zijn kamer is het nu 25 graden en hij zweet nogal. Is dat nodig??
22-12-2009 colin geboren
wanneer je kindje bv krijgt kan je 'm extra aanleggen, water of ander vocht is dan niet nodig.
wanneer je kindje kv krijgt hoef je denk ik niet eens op signalen te wachten, je kan je kindje tussendoor ook wat vocht aanbieden.