Extra betalen ondanks vakantie

Hmm ik moet even klagen en vragen wat jullie vinden…
Minke en Neeltje gaan 2 dagen per week naar de creche op maandag en dinsdag. Nou zijn we net twee weken op vakantie geweest en natuurlijk betaal je de creche dan gewoon door… tja ik weet dat dat erbij hoort.
Nou hadden we vorige week een dag extra op de creche voor de meiden gekregen voor een keer omdat mijn schoonmoeder die altijd op donderdag oppast ziek was en we dus wat anders moesten regelen. Ik dacht dus die dag krijg ik niet in rekening gebracht omdat het in dezelfde maand is dat ik 4 dagen niet heb gebruikt maar wel betaald. ( nl; je mag in overleg een dag ruilen in dezelfde maand). Maar nee hoor, ik moet hem dus gewoon betalen. Het gaat me niet eens om het geld ( nou ja ook natuurlijk…) maar ik vind het zo klantonvriendelijk!! Er zijn ook net allemaal feestdagen geweest op maandagen en dan moet je ook gewoon betalen. Alsof het geld om onze rug groeit! Ik baal er echt even van.

Ja dan zou ik ook wel pissig zijn hoor! Het is natuurlijk een bedrijf, maar tja als het zo moet! pffff. Heel vervelend

Ik zou ook boos zijn hoor! Ik zou er eens even achteraan gaan.

Ik moet de peuterspeelzaal ook doorbetalen in de vakantie… ze gaan 6weken ofzo niet, en moet wel voor anderhalve maand doorbetalen… ik ga er ook even achteraan nog!

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

En je kunt het niet overleggen?? Bij ons kun je wel ruilen mits het van te voren besproken is en als er natuurlijk plek is die dag. Alleen ze doen het niet automatisch zeg maar.

Groetjes,

Michèle

Je kan ook naar de ouderraad toe stappen van het KDV als ze die hebben.
Die staan ook voor de belangen van de ouders van kinderen van de chreche/kdv.
Als het in het regelement staat heb jij er recht op!

Greetzz Cora

Ik zou inderdaad eens navragen of ze geen ruilregeling hebben zodat je die vakantiedagen alsnog een keer kunt gebruiken. De meeste kdv’s hanteren geloof ik wel een limiet waarin je ze dan moet gebruiken zodat je ze niet oneindig kunt bewaren.

Bij veel speelzalen worden tegenwoordig maar 11 maanden gefactureerd. Wij hebben er gelukkig ook zo eentje

Wat belachelijk zeg!! Bij ons op het KDV mag je je kindje 3 keer per jaar extra naar het KDV brengen zonder er voor te betalen (mits er plek is natuurlijk).
Paar weken geleden heb ik Dani een keer extra heen gebracht.

Zou het idd bij de oudercommissie aangeven. Zij kunnen er niet altijd wat aan doen (zit zelf ook in de oudercommissie), maar wie weet.

Nou heb het vandaag bij de oudercomissie aangekaart dus ben benieuwd… dank voor die tip!

Nou kreeg net een email van de directeur van de creche; voor deze keer hoef ik niet extra te betalen , volgende keer moet ik het alleen van tevoren aangeven. Zo zie je maar weer, soms loont het ( letterlijk) om je ergens WEL druk over te maken!

Wat fijn dat je uiteindelijk niks hoeft te betalen.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Goed zeg! Mooi dat je erachteraan bent gegaan!

En ik houd het zelf ook even in mn achterhoofd, kan bij ons misschien ook nog wel voorkomen, dat ik het dan van tevoren aangeef.

liefs

Fijn dat je je er dan wel even druk om hebt gemaakt en dat je het niet hoeft te betalen!

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Zo zie je maar dat het toch de moeite was om het ff te vragen, zoals je zegt, geld groeit niet op onze rug hé ?

hou je vast, onze kdv is vorig jaar gefuseerd, valt nu onder grote organisatie en je moet nu serieus als je een dag niet gebruikt deze in de zelfde week ruilen!!! anders vervalt ie. Lullig hé. en als hun een bijscholingsdag hebben, gooien ze het zaakie dicht, moet je gewoon doorbetalen én dan nog extra opvang opzoeken voor die dag (en dat ook miss betalen) en die dag hou je ook niet tegoed dus mag m niet inhalen!. zeer klantonvriendelijk, maar ja, er zijn er maar 2 in dit doorp met wachtlijsten dus ja, wat moet je dan?

slikken en weer doorgaan zucht…

x Floss