Exceemzelf tijdens de zwangeschap

hoi.
de titel zegt het al. Ik heb sinds mijn zwangerschap van emma last van “zomerexceem” op mijn handen. heel vervelend. Het jeukt erg en het ziet er niet uit. Nou heb ik vorig jaar zalf ervoor gekregen die werkte super!
maar het is wel hormoonzalf. Wie heeft er ervaring mee om deze zalf tijdens de zwangerschap te gebruiken?
de dokter zei dat ik hem we mocht gebruiken maar kort en dun. dus een weekje wel en dan een tijdje niet. dan weer een weekje wel en dan weer een tijdje niet.
Maar toch vnd ik het een beetje eng…
heeft iemand hier ervaring mee?

groetjes gidget

Lilypie Maternity tickers

Wat staat erover in de bijsluiter? Want zijn beschrijving van ‘weekje wel, dan weer even niet’ is standaard voor dat soort zalfjes. Heb het zelf ook gebruikt (niet tijdens de zwangerschap) en toen kreeg ik ook dat voorschrift.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Hoi Gidget,

Ik heb hier bij moppie ook erg last van gehad en toen via een natuurgeneeskundige darmocare infantis van bonusan gaan gebruiken, 2 zakjes per dag en het exceem ging weg! Ik kreeg nog wat supplementen maar die zakjes hielpen enorm. Ook ik wilde nl. geen hormoonzalf gebruiken en mijn handen en armen zaten helemaal onder, echt vreselijk. Maar met dit middel dus helemaal weg en nu tijdens deze zwangerschap helemaal geen last van.
succes het is heel vervelend!
groetjes,
Wendy

hoi Wendy,
wat een goeie tip!
waar kan ik dat kopen? ga maandag meteen op pad. Ik wordt de jeuk zo zat, maar wil de zalf toch liever niet gebruiken.
Ga het proberen,

bedankt!

Lilypie Maternity tickers

Ik bestel het via de natuurkundige maar volgens mij kun je het ook gewoon op internet bestellen (zie bv: http://www.vitamientjenodig.nl/s/?brand_id=23&s=Darmocare+Infantis&submit=). Het is wel prijzig. Het zou echt met een paar dagen al verbetering moeten geven. Zo niet, mail me dan, dan vraag ik aan mijn natuurgeneeskundige wat je nog meer zou kunnen doen. Ik kreeg nl. best het eea maar voor van alles ook naast het exceem.

Heel veel succes!
groetjes,
Wendy