Exceem/uitslag

Ik heb een raadsel…
Mijn zoontje van 6 maanden heeft sinds 2 weken rode vlekjes op zijn armpjes en nek, begint nu ook een beetje op zijn rug.
Hier ben ik mee naar de huisarts geweest en heeft mij hydrocodnizonecreme voorgeschreven, deze mag ik 2 dagen gebruiken of het te verlichten en dan moet ik het verder vettig houden.

De HA zei dat het een allergie is. Van iets wat direct contact met de huid maakt. Eerst dachten we chloor omdat we de dag daarvoor waren gaan zwemmen. Maar nu zijn wij 2 weken niet gaan zwemmen en heeft hij het sinds gister weer terug en dan op andere plekkjes.
Rode droge ruwe plekjes zijn het.
Wie komt dit bekend voor en wie weet waarvan dit is en wat ik er nog verder aan kan doen?!?!?!
Ik weet me geen raad meer.

Gr. Roxanne

Hoi Roxanne,

Ik heb er geen ervaing mee ofzo…
Maar heb je misschien een ander wasmiddel of wasverzachter dan voorheen??
MIsschien dat het dan daar door komt…

Groetjes Germaine

[img]http://b1.lilypie.com/519Gp1.png" alt=“Lilypie 1st Birthday Ticker” border=“0” />

hoi
komt mij bekend voor. Emma heeft ze ook. Zij heeft ze vooral op haar wangen. het zijn schrale droge rode plekjes. Hier komen ze steeds terug. De dokter zegt dat ze eendroge en zeer gevoelige huis heeft. Ik denk dat dat ook wel zo is. Ik smeer er bepanthen creme op, dit werkt vaak erg goed! (ze heeft d plekjes soms ook op andere delen van haar lichaam…)

succes ermee.
Gidget

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Bedankt voor jullie reactie, ik heb vandaag wasmiddel gekocht van nutraul en ook shampoo etc.
Blijkt weer dat vanaf 6 maanden kinderen ineens allergies reacties kunnen gaan krijgen van verschillende soorten geparfumeerde producten.
Roxanne

er is ook een topic over eczeem misschien doe je daar nog tips op

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday Ticker