Ja nog maar eventjes. Ik vind het dit keer echt wel zwaarder, maar was ook wel erg verwend bij Evianne. Ben tot voor kort steeds misselijk geweest echt soms heel erg. En ook mijn buik is een stuk groter dan bij Evianne en dat merk je echt wel, pfffffff. Verder heb je al zo`n spruit rondhuppelen en dat had ik eerst niet, daar ben je dan toch ook mee bezig, maar ik heb dan stiekum de (mazzel) dat Daan al zo lang thuis is en veel met haar doet. Die twee zijn nu 2 handen op 1 buik hahaha, dat vind ik voor hun allebei wel een voordeel voor als dit kleintje er dadelijk is. Het is wel zo dat bij Evianne alles op rolletjes liep zowel met de zwangerschap als ons leventje verder, helaas is er veel gebeurd de laatste tijd hier en dat zorgt toch voor een beetje onrust, tja je wil toch alles lekker onbezorgd voor elkaar hebben. Maar dat komt vast wel weer, onze eerste zorg is lekker dit mensje gezond en wel op de wereld te zetten en er van te genieten met zijn viertjes, daarna zien we wel weer verder.
Whahaha en een sprintje trekken … dat doet ik nu maar effe niet, dan lacht ze me uit joh hihihi.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003