Evianne hoge koorts

Evianne was gisteren al niet echt lekker en alhoewel dr humeur hieronder nooit te lijden heeft merkte ik dat ze op en af wat koortserig was. Toen ik gisteravond om 22.00u ging kijken was ze echt roodgloeiend, heeft ze nog nooit gehad ( is zowiezo weinig ziek ) Heb dr getemperatuurd en het was ruim 40 graden ( pappa in paniek ), pfffffffffff. Dus toch maar effe een zetpil, maar om 3.00u was ze nog steeds zo heet. Vanochtend was het weer over, snap echt ook niet waar die koorts vandaan kwam, maf he ?

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Dat kunnen kinderen inderdaad zomaar hebben. Toen hier die griepbug bezig was, begon Talitha op donderdag middag met heel erge moeheid, volgende dag thuisgehouden, niet echt ziek of zo, maar toch niet helemaal zichzelf. Tegen de avond had ze plotseling hoge koorts. Ook tegen de 40 graden. Volgende ochtend was het ook weer weg en verder heeft ze nergens meer last van gehad. Hoop dat Evianne verder niet meer ziek is nu.

Evianne was vandaag helemaal toppie, heeft gisteren wel wat meer geslapen dan anders en dat heeft ze vandaag dus maar weer effe rechtgebreid.
( was ook wel een beetje geschrokken dat die zetpil niks leek te doen eigenlijk )

Gewijzigd door - Evianne`s mama op 10 Apr 2005 19:21:29

OOO verschrikkelijk he als ze ziek zijn
Vind het zo zielig altijd
Ben wel blij te lezen dat het weer beter gaat met haar
De zetpillen helpen ook niet zo goed bij Robin en hij krijgt er krampjes van
Dus ik ben kinderparacetamolpilletjes gaan gebruiken
Hier zit een fruitsmaakje aan en moet zeggen ze werken goed en Robin word niet gillend meer wakker van de krampjes
Succes met je meisie

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje of zusje van Robin

Hè, vervelend is dat hè!!
Gelukkig maar dat ze zich nu alweer beter voelt.
En het is inderdaad vrij normaal hoor, dat ze opeens even hoge koorts hebben en dat het dan weer foetsie is.
Maar leuk is anders…

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en ?

Hoi Astrid,

Fijn dat het goed gaat met Evianne. Daan heeft vorig weekend ook hoge koorts gehad en na veel drinken zakte de temperatuur en tja toen hij gebraakt had was hij weer de oude.

Bleek achteraf dat hij Hyacintenbloempjes gegeten had. Niet zo´n goed idee voor hemzelf.

Fijn dat het met haar beter gaat.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

gelukkig was je meisie vandaag weer beter, ja erg he al ze zo ziek zijn ,

groetjes marielle mama van tanja

fijn dat ze weer beter is!

mo

Uhhhhhhhhhhhmmmmmmmmm Vandaag is ze een heel klein vogeltje. Geen koorts, maar duidelijk niet lekker en hartstikke bleek. Wel maf eerst koorts, gisteren een topdag en nu dan toch ziek. Nou ja, ze wordt lekker verwend vandaag en zal dan gauw de oude zijn.

Geef haar maar een hele dikke knuf hoor!!!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en ?

Ah beterschap Evianne!!
Hopelijk voelt ze zich snel beter.

Ze zijn altijd zo zielig als ze ziek zijn, tenminste Lisa wel altijd (gelukkig is ze niet vaak ziek, ff afkloppen).

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

beterschap evianne snel beter worden

och klein meissie toch, hopelijk knap je snel weer op

groetjes Kim, mama van

en

a arme evianne heel veel knuffels en hopelijk ben je gauw weer beter

heellllllllllllllll veel knuffels van deze kant,hoop dat ze snel opknapt hoor

zo zielig als ze ziek zijn

Geef haar maar en heleboel dikke knuffels van ons
En sterkte ermee
Hoop dat ze gauw weer beter is

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje of zusje van Robin

Vanmiddag heeft ze heel lang geslapen nadat ze de ochtend op schoot heeft doorgebracht. Na dr slaapje is pappa met dr gaan wandelen, heeft ze buiten gespeeld en is ie nog met dr wezen fietsen ( ze had immers nu verder geen koorts dus kon gewoon naar buiten ). Daar lijkt ze weer lekker van opgeknapt, ben benieuwd hoe het morgen is.

Jeetje Astrid, ik realiseer me nu pas dat je nog maar zo kort hoeft tot je bevalling. Spannend!

Vind je het zwaarder dan je eerste zwangerschap? Ik vond de 2e wel zwaar omdat je soms echt even een sprintje moet trekken als de oudste iets doet waarbij je moet ingrijpen (driftbui verijdelen bijvoorbeeld), maar anderzijds gaf het wel meer rust. Vooral in je hoofd, je maakt je niet zoveel zorgen als bij de eerste. Heb jij dat ook?

Groeten,
Nikki (bag lady)
mamma van Kika (9 april 2001) en Puck (3 oktober 2003)

Ja nog maar eventjes. Ik vind het dit keer echt wel zwaarder, maar was ook wel erg verwend bij Evianne. Ben tot voor kort steeds misselijk geweest echt soms heel erg. En ook mijn buik is een stuk groter dan bij Evianne en dat merk je echt wel, pfffffff. Verder heb je al zo`n spruit rondhuppelen en dat had ik eerst niet, daar ben je dan toch ook mee bezig, maar ik heb dan stiekum de (mazzel) dat Daan al zo lang thuis is en veel met haar doet. Die twee zijn nu 2 handen op 1 buik hahaha, dat vind ik voor hun allebei wel een voordeel voor als dit kleintje er dadelijk is. Het is wel zo dat bij Evianne alles op rolletjes liep zowel met de zwangerschap als ons leventje verder, helaas is er veel gebeurd de laatste tijd hier en dat zorgt toch voor een beetje onrust, tja je wil toch alles lekker onbezorgd voor elkaar hebben. Maar dat komt vast wel weer, onze eerste zorg is lekker dit mensje gezond en wel op de wereld te zetten en er van te genieten met zijn viertjes, daarna zien we wel weer verder.
Whahaha en een sprintje trekken … dat doet ik nu maar effe niet, dan lacht ze me uit joh hihihi.

ondanks mama jarig is hoe is het met evianne al weer op geknapt ???knuffels