JAAAAAAAAAAA joepie, ze wilde het al een tijdje heeel graag. Ik vond haar nog wat jong voorheen, maar had beloofd dat ze met dr verjaardag oorbelletjes mocht. Totdat ik me ineens vanmiddag al bedacht dat ze misschien wel oorbelltjes wil vragen voor dr verjaardag, dan is het niet zo leuk als je 6 tot 8 weken moet wachten voordat je die ook in kan gaan doen. Bijkomend is ook dat ze er dan aan gewend is als ze naar de basisschool mag en dan niet hoeft te friemelen of in spiegeltjes te kijken en zo. Dus toch maar vanmiddag gedaan. Ik had al een paar keer in dr oorlelletje geknepen zodat ze wist hoeveel pijn het zou gaan doen en met de belofte dat ze "echt waar’ het in beide de oortjes zou laten doen, verkasten moeder en dochter vanmiddag naar de drogist. Mooie vlinder-oorbelletjes uitgezocht en toen ging het gebeuren. hahaha ze had me al gezegd dat ze wel AUW mocht zeggen, ja hoor schat dat mag je zeker. Nou veel meer dan 1 enkel klein auwtje is er niet uitgekomen en ze is zo trots als een pauw. Toen we weer naar buiten liepen zegt ze "mamma, nu kunnen we lekker oorbelltjes ruilen ". Hahahahaha Ja hoor meiske, nu kun je eindelijk eens iets met mamma gaan ruilen.
Zie hier onze ( zoals ze zichzelf noemt ) “prinses”.
Beetje maffe foto`s, maar met een klimmende zoon en maffe, happende hond aan me broek, konden we er effe niks anders van maken.
Groetjes Asje