Evianne heeft de bekende terugval

Jep, Evianne heeft een kleine terugval op school. Daar had ik al rekening mee gehouden dat die nog zou komen hoor. Huilen toen ik weg ging, maar dat was blijkbaar na 5 min weer over. Hahaahahaha wel wil ze vrijdag weer naar school. Nou ben benieuwd hoe het dan gaat. Alhoewel het natuurlijk tegen mijn gevoel in gaat ben ik gewoon gegaan weer, dit is voor Evianne ook het beste. Juist omdat ik dat weet en we dus toendertijd een enorm drama met het kdv hebben gehad, moet ik zeggen dat ik toch niet met zo`n zwaar gevoel naar huis ben gegaan.

oo evianne ,ja astrid ik ken dat jij gaat met een rot gevoel weg,en voel je de hele tijd niet lekker ,en het ergste is hun zijn het al weer vergeten hihihiihihihi boefie s he

groetjes marielle mama van
10-10-01

Ja maar dat rotgevoel viel dus erg mee vond ik, maar ik heb het natuurlijk al eerder meegemaakt en wist nu ook dat het maar eventjes was. Daarbij moet ze er toch doorheen.

Tsja, zat er inderdaad in, die kans…
Gelukkig maar dat het snel weer over was en dat je er zelf niet zo’n erg rotgevoel bij had (scheelt de helft!!)

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Kinderen zijn soms ook zo onberekenbaar.
Dinsdag bracht ik Lisa naar de oppas en daar komt ze al bijna 3 jaar, gillen en krijsen toen ik wegging.
's Middags ging ze naar de psz en daar zwaaide ze ons gewoon uit.
Dus zo zie je maar.
Gelukkig doet ze het niet altijd hoor bij de oppas en bij Lisa komt het omdat ze dan vroeg op moet staan.

Maar ik kan me het rotgevoel levendig voorstellen en gelukkig is het na 5 minuten inderdaad weer goed.

Suc6 morgen!!!

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

AAAA meisje toch
Astrid toch succes morgen

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

Heeft Daan ook gehad. Echt waar het gaat over. Na 2 wkn is het over. Tenminste bij Daan. Hij gaat nu met plezier naar de PSZ.

Hij heeft al vanalles bij elkaar geknutseld en getekend. Ze zeggen dat hij fijn speelt op de PSZ. Ikke had ook niet anders verwacht

Dus zo zie je maar weer, het is de bekende fase.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

Ja met al die opas en omas die jarig zijn, heeft Evianne ook al een helboel geknutseld. Daarbij heeft ze zowat elke keer een verjaardagsfeest. Wel erg leuk, dan gaan de gordijnen dicht en een kaarsje aan wat de jarige mag uitblazen. Ziet er zo knusjes uit dan…

Ow ja, vandaag ook weer dikke tranen. Ze zei bij voorbaat al dat ze niet wilde. Maar de tranen waren van korte duur nadat pappa toch weg was gegaan.

pff hoop voor je dat het vlug over is!! kan me vorstelen dat het niiet echt aan genaam is,ma is inderdaad zoiets wat er weer bij hoort… ik hoop echt dat ze volgende week weer niet meer huilt!!

liefs jessica, &

Sanne zit middenin zo’n terugval.
Ze heeft altijd al moeite gehad met afscheidnemen. Zelfs na
bijna 2 jaar KDV. In het begin leek het goed te gaan op de PSZ maar
helaas blijkt dat niet zo te zijn. Ze huilt nu bijna 1,5 uur van de bijna 4 uur PSZ.
Ik vind het niet zo heel erg, het enige is dat het wel erg sneu is voor Sanne.
De leiding neemt haar ook konstant op schoot en daar heb ik gisteren een opmerking over gemaakt. Ze windt zo iedereen om haar vingertje.
Het is vaak maar een periode en ik hoop dat het snel beter gaat.
Ik herken mezelf dus wel een beetje in jouw verhaal. Ik ga ook gewoon naar huis.
Het is gewoon het beste. Nog heel veel succes de komende tijd en houd ons op de hoogte.

Liefs Kristel

Ik kan ook zo naar huis gaan omdat ik weet dat het over is zodra ik weg ben of in ieder geval na 5 min. Dat scheelt wel erg veel hoor, want ik ken het ook anders.

Nou maandag en vandaag heeft Milan NIET gehuild, gaaf he?
precies als z’n zus, net een week voor de herfstvakantie is het over
Ik hoef niet te huilen he? mama kom jou zo halen zegt ie dan

Pfffff smelt!

Hoe is het nu met evianne?
Groetjes Nathalie & Co

Gewijzigd door - Nathalie op 13 Oct 2005 10:37:53

Wat goed zeg van Milan.
Zul je altijd zien dat dat net voor een vakantie is.
Hopen dat het zo blijft.

Liefs Kristel

Evianne mag morgen weer, maar ik vermoed hetzelfde weer. Ach ja 5 min en dan is het over. Het gekke is dat als je dr vraagt of ze woensdag weer wil gaan zegt ze gewoon ja. hahaha wat een musje ook he.

En wat schetst onze verbazing, Evianne had er lekker zin in vanochtend. Dat is toch veel leuker, hopelijk is het dan nu voorbij.

he goed zo evianne ,je bent al een grote meid .ga door zo

groetjes marielle mama van
10-10-01

hee grote meid zeg

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Hee goedzoo!! Fijn hoor! Grote meid!!

Groetjes Nathalie & Co

Hahaha en dan nu een week vakantie. Ben benieuwd hoe het daarna gaat weer.