Eventueel een derde kind

Hallo,

Ik heb nu twee gezonde kinderen. iris van bijna 4 en Daan van 1. Ik zou nog graag een derde willen, maar we hebben niet echt een groot huis en ook geen groot inkomen. Ik zou graag willen weten hoe andere mensen hier over denken en eventueel al ervaring hebben met een derde? Valt het mee of juist tegen.
Ik hoop op enkele reacties groetjes Joke

hoi Joke,

het is toch echt een persoonlijke keuze, als jij lichamelijk een derde zwangerschap aan kunt.Kosten vor een 3de, tja je hebt de standaard dingen nog van de eerste 2 neem ik aan, kinderen worden ook wel groot met zijn drieen op een kamer, maar er zijn zoveel argumenten om het wel of niet te doen…

Wij wilden ook heel lang al graag een derde, dit lukte niet en en miskraam volgde.Op het moment dat wij zoiets hadden van ach twee is ook prima, ben ik nu zwanger van nummer 3.Met wel als gevolg dat er straks tussen de kids 6 en 4 jaar zit maar ook dat is niet onoverkomelijk…

Wij zijn er in ieder geval super de super blij mee en wat wel een voordeel is , is dat ik straks er 2 opschool heb zitten en niet in een "zwart"gat val omdat ik dan weer lekker een babietje heb.

groetjes Kim, mama van Sofie en Victor & ??

hee hallo
ik ben drie maanden geleden bevallen van nummer drie
ik vind het echt superleuk
er zit wel veel leeftijd tussen maar net wat mijn voorgangsterzei
de oudste zitten op school en ik vind het heerlijk om te tutten
de laatse is ook nog een meid (heb twee jongens van 10 en 7)
dus dat word letterlijk tutten
ja ik kan niet in je portomonee kijken maar ik had
echt zo een nu of nooit gevoel (ben 34)
mij bevalt het dus erg goed
groetjes nancy

hallo

ik denk ook dat een derde ieder zijn eigen persoonlijke keuze
is,denk dat je zelf de voor en tegen op een rijtje moet zetten,
met name de financiele kant zou bij mij een gote rol mee spelen,heb er nu twee en vind dat meer dan genoeg ,maar ja dat is mijn menig ,ik gun iedereen er drie of zeven hahahaha wat ieder zelf wilt he
groetjes anouk

anouk nelissen