Eventjes mijn verhaal kwijt

Hallo! Mijn dochtertje is geboren met een afgesloten neusholte. Erg benauwd altijd en elke dag spoelen met zoutoplossing. Ze is nu 2 weken geleden geopereerd aan haar neus. Een nieuwe operatietechniek. Wat is dat erg zeg, om je kind zo te zien. Toen ze wakker werd uit haar narcose gutste het bloed uit haar neusje.
Ik zat er toen echt even helemaal doorheen. De week erna was ook niet geweldig.
4x per dag zoutspoeling doen, terwijl je kindje het uitkrijst. Na haar middagslaapje zat haar bedje weer onder het bloed. Gelukkig is dat nu over. We moeten nog wel 3x per dag spoelen. Ik hoop in ieder geval dat ze niet nog een keer geopereerd moet worden, maar die kans zit er in. Zijn er toevallig nog meer van jullie hier mee bekend? Ik ben wel benieuwd hoe het met andere kinderen gegaan is… Ik ben in ieder geval eventjes mijn verhaal kwijt…

groetjes, debby myron in het ziekenhuis

Hoi Debby,

Ik heb er (gelukkig!) geen ervaring mee.
Had er eerlijk gezegd nog nooit van gehoord ook…
Maar het is zowiezo vreselijk als je kind geopereerd moet worden
En dan die zoutspoelingen, sneu hoor
Is het nu wel helemaal opgelost of moet ze in de toekomst nog een keertje daaraan geopereerd worden?

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)

Gewijzigd door - Bieb op 27 Feb 2006 14:08:39

Hee Debby!

Ik heb hier geen ervaring mee, maar wat niet leuk zeg!
Echt erg zielig, lijkt me echt vreselijk…
Is Myron nu klaar met de operatie of moet ze er nog 1?

Groetjes Mariska
Mama van Lindsay, Tess, Melanie, Julia, Nathalie & Malin

Hoi Debby.

Ik heb hier ook geen ervaring mee.
Maar je kunt hier natuurlijk altijd even lekker van je afschrijven.
Ik hoop voor je dat het bij deze operatie blijft en dat alles straks goed gaat met je dochertje.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Pffff dat is zwaar
Heb alleen ervaring met neusjes spoelen met zoutoplossing
Hoop dat het nu verder goed gaat met je dochtertje en dat er geen volgende operatie komt
Succes

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Hallo! Gisteren bij de kno-arts geweest voor nacontrole. Ze is op het moment erg verkouden, dus moest haar neusje leeggezogen worden. Hij kon het nog niet goed beoordelen, omdat het opgezwollen is van de verkoudheid. Hij zei dat we pas over half jaar kunnen zeggen of de operatie nou echt geslaagd is, omdat het nl. weer dicht zou kunnen groeien. Gelukkig is Myron nu weer lekker vrolijk en wordt ze zaterdag 1 jaar al weer (wat gaat dat hard!). In ieder geval bedankt voor jullie reactie. groetjes, debby

dvb

Jeetje het is ook wat en ik maar zeuren omdat Cas altijd verkouden is, hij wordt over anderhalve week geholpen aan zijn neusamandelen en dan zijn we er hopelijk vanaf.
Maar jullie weten pas over een half jaar of het goed is gegaan.
En moet je nu elke dag spoelen met een zoutoplossing?
Jeetje nou sterkte.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)
.

Ja, nu minstens nog 2x per dag. Het gaat gelukkig al ietsje beter, omdat haar neus minder gevoelig aan het worden is. 's nachts is ze ook wat minder benauwd. Ik hoop echt dat het nu straks allemaal achter de rug is. Jij ook veel sterkte met de operatie van Cas. Niets is erger dan je kind zo hulpeloos te zien, terwijl je bijna niets eraan kunt doen. Sterkte! liefs, debby

dvb

Maar goed dat Myron weer zo vrolijk is!!!
En veel plezier zaterdag op je verjaardag Myron!!!
Kusjes van hier!!!

Groetjes Mariska
Mama van Lindsay, Tess, Melanie, Julia, Nathalie & Malin

Heel veel sterkte meid en als je nog eens je verhaal kwijt wilt weet je dit foeum te vinden hé???

Ik heb geen ervaring ermee maar wil je wel heel veel succes wensen want het lijkt me erg moeilijk.

http://www.kinder-startpagina.nl
Liefs Lieke