Even wheeee, maar ook joeppieee

nou ik had vandaag eerst een flinke tegenvaller, maar later op de dag ook weer een meevaller, dus dat maakte elkaar weer goed )

De tegenvaller:
We gingen met Oma naar het dorp om voor Demi een pakje te kopen voor de pasen. Nou wij naar ‘eigenwijs kindermode’ (is ook eigenwijs duur) nou mijn oog viel gelijk op een echte stoere meidenspijkerbroek, ze hadden een bijpassend twinsetje, ow echt een snoeppie, het was van mexx, nou even op de prijskaartjes gekeken, broek 27 euro, twinsetje 19.95 euro (dachten wij) nou zei oma ik had 50 euro gereserveerd (die is gek het is maar pasen) nou wij naar de kassa, dat is dan 82 euro mevrouw, wheeeee ik schrok me een hoedje, wat bleek nu? het twinsetje was niet echt twin, want het shirt en het vestje was appart geprijsd, pfoeeee kwam nog eens 34 euro bij!! Nou dan het ‘setje’ van opa en oma en de hippe broek van paps en mams, jee zeg dat gebeurt me niet meer (hopelijk) ik vind het wel een beetje veel hoor, zeker nu ze nog zo klein is, dus we doen het maar extra veel aan hoor…

Maar later op de dag hadden we een meevaller:
We liepen even de V&D binnen want ik was ook eens aan de beurt voor kleren, nou broek uitgezocht, leuk shirt en blouse erbij, nou naar de kassa, Arno zou het even afrekenen en pinnen, ik stond nog even met oma na te klagen over het dure setje voor demi, nou oma vond het wel een mooi setje dus ach wat maakt het uit, het enigste kleinkind, dus het moest kunnen.
Nou eenmaal buiten gekomen zegt Arno, goh had je zo voordelig kleren gekocht, was het in de aanbieding ofzo? nee zei ik niet dat ik weet, nou zei hij 33 euro vind ik niet veel, huh zeg ik laat de bon eens kijken… wat bleek, het mutsje achter de kassa had alleen de broek aangeslagen, dus we hadden een meevaller van 52 euro!!
Tja als ik al buiten sta ga ik niet meer terug hoor!! Dat maakte toch mijn beroerde gevoel over de kleertjes van demi weer een beetje goed hihihihi…

Groetjes Nathalie
http://vrienden.clubs.nl/demi

nee dat deed ik dan ook niet, pffff dat is hun fout
als het een bekende is dan wel
maar wel effe foto’s showen van demi op haar paasbest dan he

Kussies