Even weg geweest

Zo, ben even een tijdje erg druk geweest met van alles en nog wat. Man jarig, moeder jarig, buurman jarig, zelf kots misselijk, nieuwe tv gekocht (wat erg tegen viel, moesten voordat het goed was wel tien keer naar de winkel!) naar de vk en voor de eerste echo.

Al met al dus erg druk. Woensdag 19 november bij de vk geweest. Was de hele dag op van de zenuwen. Zullen we wel of niet het hartje horen?! Kon echt de hele dag niet meer rustig zitten en liep de hele tijd te denken, als het allemaal maar goed is. Bij Anna hadden we bij 8 weken al een afspraak bij de vk en een eerst echo bij 9 weken. Nu dus pas bij bijna 12 weken. Dan zit je wel even in spanning. Ook omdat je het op dit moment niet voelt, dus je hebt niks om op terug te vallen. Gelukkig verder niets raars gebeurt, dus verwacht je eigenlijk wel dat het goed is.

Uiteindelijk waren we bij de vk binnen, eerst vragen natuurlijk of er nog wat veranderd was en bla, bla, bla! Ik dacht alleen maar, IK WIL OP DIE TAFEL LIGGEN EN HET HARTJE HOREN!!! NU!! Natuurlijk is bij 11 weken en een beetje nog de kans dat ze het niet kunnen vinden, dus de vk zei al, als ik niets vind zegt het niets, als ik wel wat vind zegt het alles! Dus even zoeken, en mijn hartslag gevonden, nog even zoeken en … JA!!! Het hartje gehoord!!! Jippie . Eigenlijk was ik nog eerder dan de vk die het hoorde! Later nog even gevonden, maar de eerste keer was echt verbluffend!!

De volgende dag naar het zh voor de cho. Keurig op tijd en weer heel benieuwd, wel met meer vertrouwen omdat we het hartje al gehoord hadden. Het blijft toch een enrom wonder als je ziet wat er in je buik afspeelt… Zo mooi! Iets mooiers kan je niet bedenken. Bij de echo kwamen ze op 7-6-09 uit (hetzelfde als Sann ) maar we houden gewoon de eigen uiterekende datum aan van 6-6-09. Wel een hele mooie datum om te bevallen.

Nog een persoonlijke noot… als het twee weken eerder zou komen, is het 23 mei, de geboorte dag van mijn vader, die helaas al 7 jaar niet meer bij ons is en in deze tijden zeer zeker wordt gemist… En dus nooit mij zwanger heeft gezien en niet zal zien wat een mooie kleindochter hij heeft… (kan dit trouwens niet schrijven met droge ogen…). Aan de ene kant weet ik niet of ik juist wil dat het 23 mei komt, of dat het beter is op een andere dag. Die dag heeft nu een zwart randje. Het is gelukkig niet aan ons, zoiets is niet te plannen, dus we zien wel. We zijn in ieder geval erg gelukkig met ons tweede wonder!!

Wel een beetje een zwaar eind voor iets dat eigenlijk erg goed gaat, maar moest het even aan jullie kwijt!

Voor de rest gaat het hier best goed. Ben wel heeeeeeeeel erg misselijk en heb van de dokter nu cyclizine gehad en heb dagen dat ik van het maximum van vier op een dag, op drie zit. Gelukkig helpen ze wel, maar een bijwerking is dat je er erg suf van wordt en niet mag auto rijden. En aangezien ik voor mijn werk een uur heen en een uur terug moet rijden, zit ik thuis. Het gaat nu gelukkig weer wat beter, maar ben nog niet van de medicijnen af. Hoop maar dat het snel over is.

Een verschrikkelijk lang topic, maar moest wel jullie op de hoogte houden. Heb trouwens geen scanner, dus kan ik de echo-foto niet scannen. Heb wel geprobeerd een foto ervan te maken, maar ben bang dat deze te groot is, dus eigenlijk een vraagje aan een van de dames Asje of Sje, kan ik een of twee foto’s naar jullie sturen dat jullie de foto’s kunnen bewerken en ze bij dit topic kunnen voegen, please??? Ik ben namelijk niet handig met bewerken van foto’s. Ik hoor het wel!!

Gewijzigd door - Judith en Anna op 26 Nov 2008 20:13:13

stuur maar naar mij hoor die foto! maar je kan het ook prima zelf als je de howto volgt…http://www.ikkeben.nl/ShowDetail.asp?NewsId=1802
dan wordt ie vanzelf verkleind zodatie hier op het forum past!

Super dat je het hartje gehoord hebt! echt een heeeeeeeeeel goed gevoel is dat!

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

Fijn dat alles goed was! Vervelend dat je nog zo misselijk bent, hopen dat dat niet al te lang meer duurt!

Ik ben helaas niet de aangewezen persoon voor het plaatsen van foto’s. Ik kijk zelf ook altijd Asje lief aan.

Groetekes, Sje

Kimmetje, ik probeer je een mail te sturen, maar krijg de foto niet toegevoegd. Ook heb ik geprobeerd de foto zelf te uploaden, maar ik krijg geen apart venster waar ik de afbeelding naar de goede grootte kan veranderen, zoals bij de beschrijving staat. Wat doe ik verkeerd?! De pop-ups zin niet geblokkeerd, dus daar kan het niet aan liggen.

dat resizen doet ie zelf

als je me wil mailen moet je misschien effe anders doen, je gaat naar je foto, klikt rechts erop,klikt op kopieren naar… en dan kies je email ontvanger, dan opent zich de mail met de bijlage er al bij, die adresseer je dan aan mij en huppakee.

Je mag het ook naar mij proberen als kimmie niet lukken wil.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Dan ben ik misschien wel heel dom, mar het e-mailadres kan ik nergens vinden, Kimmetje en Asje … .

Ik heb twee fototjes die niet helemaal scherp zijn, maar dat komt omdat ik geen scanner heb. Je kunt wel heel lief de beentje, armpje en hoofdje zien!! Misschien moet een van jullie mij maar een mail sturen met daarin de dingen die ik moet doen: marcel_en_judith@hotmail.com

Ik hoor het wel.

De foto’s zijn te zien op mamma van-topic.

Het zijn niet de meest scherpe foto’s maar je kunt toch goed alles zien

http://www.ikkeben.nl/showDetail.asp?TypeId=17&NewsId=3618

Het is eigenlijk wel vroeg, maar ik heb de kleien wel voelen schoppen!! Een heerlijk gevoel. Het is niet elke dag, maar af en toe voel ik het al. Heerlijk!!!

Goh wat een mooie echo foto s. Hij of zij is echt goed te zien he?Leuk dat je de kleine al voelt schoppen! Geniet er maar van meid! Geweldig allemaal he?groetjes chantal

Chantal