Ik ben Maira 31 jaar en gelukkig getrouwd.
We hebben een dochter Esmee van 5 maanden.
We hebben thuis een hond een golden retriever.
Ik heb vele hobby’s waaronder lezen kaarten maken borduren naaien,lekker krea dus.
Ik ben deze site tegen gekomen en zo op het oog leek het me erg leuk ik zit ook op een ander forum maar jullie zien mij hier met enige regelmaat terug keren.
Even voostellen
Hoi Maira,
Welkom op dit toffe forum.
Ikke ben Astrid ( 30 jaar ) woon al haast 13 jaar samen met Daan (35 jaar ) en samen hebben we een super, toffe, vrolijke dochter van 20 maanden Evianne. Begin juni verwachten we ons tweede wondertje.
Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003
Hoi Maira,
Welkom hier!
Ik ben Maike, 23 jaar, getrouwd met Nico en samen zijn we de trotse ouders van een geweldig ventje genaamd Levi. Hij is 16 maanden oud (jong).
Ik hoop dat je het hier naar je zin zult hebben, maar dat moet vast lukken!!!
Groetjes,
Maike, mama van Levi (21-08-2003)

hoi
ik ben ingrid 35 jaar ben getrouwd met henk samen hebben we een zoon van 3,5 jaar en hij heet marco.
groetjes ingrid
Welkom hier!!
Ik ben Bettina,21 jaar, ik woon samen met mijn vriend en wij zijn de trotse ouders van Destiny (2 jaar)!!
Hoi Maria,
Ook van mij welkom, ben Mo, woon samen en we hebben een dochtertje, Gioia.
een ook een hond, en poezen.
trouwens Kitty: oke, dat oefenen met dennis kan ik me wat bij voorstellen, maar wat doe je met de poezen???

Waarschijnlijk zoiets als ik ook dacht? En zoals jij Elly (gezien de: “hi hi hi”)
Groetjes, mamma van Stephan

Hoi,
ik ben Jolanda (over 1 week word ik 30!!)! Ik ben getrouwd met Dennis en wij hebben 2 kinderen. Lisa (25-08-2002) en Cas (02-12-2004).
Welkom hier en heel veel plezier.
Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-2004).
Hoi Maira,
Van hart welkom op deze forum
Ik ben Diana 33 jaar oud en getrouwd met Maurice (33) en we hebben een zoon Daan 1,5 jaar oud die precies een jaar nadat we getrouwd zijn is geboren ( 31-05-02 getrouwd en 31-05-03 Daan geboren.
Groetjes,
Diana moeder van Daan
Hoi Maira,
Welkom hier en veel schrijfplezier!
Ik stel mezelf niet voor, want het meeste staat al in mijn handtekening.
Groetjes Carola 04.09.1972, moeder van Jens 20.03.2001, Mats 08.02.2003 en Brusje (verwacht rond 11.07.2005)
Hoi ik ben Mim (das kort voor Miriam).
Ben 33 en getrouwd met Cas (sinds donderdag 36 ).
Samen hebben we een zoon van bijna 4, Lucas.
Groetjes Mim
Hallo en welkom op dit gezellige forum, ik ben Ariette 25 getrouwd en hebben een dochter van 13 maanden “jasmijn” veel plezier gewenst op dit gezellig forum!!! Groetjes Jasminxx.beebiesite.nl
Hallo ik ben vandaag hier voor het eerst. Zal mij ook even voorstellen.
Ik ben Yvonne en moeder van Franca en van mijn 2 engeltjes Hylke en Wendy.
Hallo Yvonne,
Welkom hier!
Ik ben Bianca, wordt volgende week 30 en ik woon samen met mijn vriend en ons zoontje Stephan (geb. 23-06-2001)
Foto’s van Stephan en ons kan je zien op www.stephanveenhuizen.beebiesite.nl
(en natuurlijk hier op ikkeben!)
Ik las net je profiel, maar wat verschrikkelijk zeg, dat je de tweeeling hebt moeten verliezen na 20 weken zwangerschap
En nog zo kort geleden…
Wat zal de maand december met al zijn feestdagen voor jullie anders geweest zijn zeg…
Nou, ik hoop dat je het hier naar je zin zal hebben, maar dat gaat vast wel lukken (het is hier heel gezellig, iedereen leeft en denkt leuk met elkaar mee etc.)

P.S.
Heb net op jullie site gekeken.
Wat een leuk, vrolijk meisje is Franca
En wat lief, die voet en hand-afdrukjes van de kleintjes…
Gewijzigd door - Bieb op 15 Jan 2005 10:16:05
Hoi Yvonne,
Welkom op dit leuke, gezellige fotum. Ikke ben Astrid (30jaar , woon al haast 13 jaar samen met Daan (35jaar ) en samen zijn we de happy ouders van een bijzonder toffe dochter Evianne die zo`n 3 weekjes ouder is dan jullie dochter.
Ook ik zag natuurlijk dat jullie je twee kindjes hebben moeten verliezen zo pas geleden en wil jullie met dit verlies heel veel sterkte en kracht wensen.
Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003
Huh?
Astrid stelt zich toch niet twee keer voor?
Dit gaat over Yvonne, een nieuw lid.
Kijk maar een aantal berichtjes hierboven.

hoi welkom hier ikke ben marielle 36 ben getrouwd met martin en samen hebben we een dochter genaamd tanja en die is drie jaar heel veel plezier hier
groetjes marielle mama van tanja
Hoi en welkom,
Ik ben moeder van 3 kindertjes; een zoon van 13jaar, een dochter van 9jaar die zeer binnekort 10jaar wordt en bijna niet meer kan wachten en een dochtertje van 9 weken.
Kijk eens op www.aouatif.mijnbabysite.nl enne…vergeet het gastenboekje niet!!!.
Ik wens je heel veel plezier op dit forum maar dat zal zeker lukken!!!.Groetjes Ingrid