Even voorstellen


#1

Hallo allemaal!

Ten eerste: wat een leuk forum! Ik kom hier al een paar weken en heb gisteren maar eens een account aangemaakt. Ik ben Anke, 29 jaar en op dit moment 4,5 maand zwanger van mijn eerste. Mijn man en ik waren vanaf het begin al eens dat we het geslacht van het kindje niet wilden weten, we houden het graag een verassing! (We hebben maar besloten om de kinderkamer groen met wit te doen, dat kan voor zowel een meisje als een jongen toch?).

Groetjes Anke


#2

Hoi, welkom! Wij hadden precies hetzelfde, wilden het ook niet weten. Hebben ook gekozen voor wit en groen

Lilypie Second Birthday tickers


#3

welkom!


#4

Allereerst welkom hier en gefeliciteerd met je zwangerschap!
Voor ons was het beide keren ook een verrassing, dat vond ik super leuk. We hadden een modern bloembehang gevonden met zilver, lichtblauw en wit, daar 1 wand mee gedaan. Door het bloemmotief vonden we het prima voor een meisje, en het lichtblauw maakte dat het ook weer prima voor een jongen kon. Verder het kamertje neutraal van kleur gehouden zodat er wel wat roze of blauwe assecoires in konden.
Hopelijk heb je niet al teveel last van zwangerschapskwaaltjes en kan je volop genieten van deze bijzondere tijd!

Groetjes Carolien.

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers