Even voorstellen


#1

ik ben 24 jaar en mama van Liam mijn eerste zoontje geboren op 16/7/2010 was een hele zware bevalling , de zwangerschap op zich niet , de periode om zwanger te worden dan weer wel 3 jaar hebben we geprobeerd en uiteindelijk 5 maanden hormonen en dan waren we zwanger!
ik ben logistiek assistente in een rusthuis bij dementerende bejaarde en begin nu in januari na 9 maanden terug te werken
en ik ga hier op het forum ergens op zoek gaan naar raad en hulp voor ons zoontje!

groetjes fieke


#2

Welkom! Wat fijn dat jullie uiteindelijk een kindje hebben gekregen. Ik hoop dat je hier de raad kunt krijgen waar je iets aan hebt. Oh ja, ik heb een zoontje van 2,5 jaar. Erik. Veel plezier hier!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers


#3

ooh wat een leuke leeftijd , naar schoolgaan en een beetje zelfstandig worden !! en is een gesprekje maken leuk , dank je wel en misschien nog tot hoors


#4

Ik zie dat je in België woont? Daar gaan ze inderdaad al snel naar school hè, hier in Nederland pas vanaf vier jaar hoor. Maar Erik gaat wel 2 dagen per week naar het kinderdagverblijf, als papa en mama allebei werken. Het is zeker een leuke leeftijd, maar onderschat de peuterpuberteit niet. Ook hard werken soms…

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers


#5

juist stom antwoord van mij ik zou het moeten weten mijn vader is samen met een nederlander en kennen ook veel nederlanders juist 4 jaar is dat bij jullie


#6

Hi Fieke,

Ik ben Michèle, mamma van Morgan van 2 jaar. Woon samen met haar pappa en onze katten en konijn. Zowel ik als pappa werken 40 uur per week en morgan gaat 4 dagen per week naar het kdv.

Groetjes,

Michèle


#7

Nee joh, niet stom. Gewoon even omschakelen

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers


#8

Hallo en welkom hier.
Ik ben Hanna (24) en samen met mijn vriend Stefan (26) trotse ouders van ons mooie dochtertje Sylvie (9 maand). We wonen in Haulerwijk. Stefan werkt fulltime bij UPC als netwerk administrator en ik ben fulltime huismama.

Fijn voor jullie dat jullie uiteindelijk zwanger zijn geraakt, lang leve de uitvindingen die je helpen zwanger te worden!
Veel plezier hier!

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie


#9

ja dank je klopt die uitvinding is perfect , ja ik werk zoals je las hier boven en mijn vriend (31) is fulltime thuis , hier zijn de rollen omgedraaid perfecte huisman


#10

Haha ideaal Dat zou bij ons niet kunnen, mijn vriend kan niet een hele dag alleen zijn met ons dochtertje, daar heeft ie t geduld niet voor

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie


#11

Hoi Fieke,
Welkom, pas maar op hoor, want ikkeben werkt erg verslavend!
Ik ben Carolien, 31 jaar en mama van Jasper die inmiddels alweer ruim anderhalf jaar oud is. Ik vind het heerlijk om mama te zijn, en ook heerlijk om hier mee te lezen, kletsen en advies te vragen.
Meid, ik snap dat jij er nog helemaal niet op zit te wachten om weer aan het werk te gaan…maar hier in NL denken we 9 MAANDEN!!! Ik ben jaloers hoop dat de Nederlandse overheid gauw wat regels van Belgie gaat overnemen…hihi!
Heel veel succes met je werkhervatting (heerlijk trouwens zo’n huisman) en veel plezier hier op ikkeben.

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers


#12

@mama van Jasper : ja wij krijgen hier ook maar 3 maanden hoor ,
ik ben in april in een put gevallen van wegenwerken , daarbij heb ik mijn
supraspinatusspier gescheurd dus was een werkongeval want gebeurde onderweg terug naar huis van het werk ! dan ben ik in juli bevallen van onze Liam dan moest ik normaal in september al terug werken maar ik heb dan nog 2 maanden ouderschapsverlof genomen en mijn jaarlijks verlof nog opgenomen dat ik dus niet gedaan had na die val in de put nogal een verhaal hé maar het valt goed mee het terug werken , heb daar nood aan structuur en alle dagen dezelfde routine !

en ja het werkt verslavend lees heel veel maar weet nooit wat antwoord of raad geven heb soms op sommige topics wel raad maar vind mezelf dan weer te jong weet het zelf soms niet meer met onze liam
wat moet ik andere dan zeggen wat te doen

groetjes
fieke


#13

ojee, helemaal verkeerd geinterpreteerd… hihi, sorry, ik dacht dat jullie zo lang verlof hadden!!! Maar nee, zo’n val is natuurlijk geen fijne reden om zo lang thuis te zitten…
Dus…je supraspinatusspier… hmmm even m’n latijns weer ophalen…

Joh, je bent dan misschien jonger dan ik, maar je bent toch ook mama? Dus je loopt tegen dezelfde dingen aan net als wij allemaal. Jasper is m’n eerste kindje, dus ookal ben ik nu 31 het is voor mij ook allemaal nieuw! En zo te lezen heb je er goed over nagedacht om vroeg met kinderen te beginnen aangezien je voor Liam al lange periode bezig bent geweest, inclusief hormonen en alles (das meer ervaring dan ik heb!!!) Niet over twijfelen en gewoon gezellig meekletsen.

Super leuke naam trouwens, Liam. Een nichtje kreeg twee jaar terug een kindje die ze Liam noemde, dat was voor het eerst dat ik deze naam hoorde. Erg leuk!

Groetjes Carolien

Lilypie Premature Baby tickers