Even voorstellen


#1

Hai,

Ik ben Annemieke en mamma van Hielke (2 jaar en een beetje) en ben op deze site terecht gekomen doordat ik op zoek was naar wat info over kids en kramp in hun benen (geen groeipijn).

Ik ben 31 jaar en 14 jaar samen met Wilgert waarvan (euhm ojee) 7 jaar met registreerd partnerschap (ben niet zo van de witte jurk enzo zeg maar, romantiek ben ik niet zo best in).

Door de weeks werk ik 40 uur als veiligheidsadviseur bij een ingenieurs bureau terwijl mijn TOPvent het huishouden regelt en daarnaast parttime (alsnog 30 uur in 3 dagen) werkt als kok…koken heb ik dus ook nooit goed geleerd want dat wordt geregeld en voor de dagen dat Wil werkt staat er een happie in de vriezer en eet Hielke bij zijn oppasgezin (welke echt super zijn). Naast mijn job nog regelmatig cursus of opleidingen (gelukkig voor 70 % in de baas zijn tijd)

In mijn vrije tijd (welke??) zit ik graag even achter de computer of gewoon heerlijk op de bank met een boekkie of TV. Momenteel ook wat crea achter de naaimachine en een x-tje zwemmen met zoonlief. Hopelijk in de toekomst weer wat meer “vrijheid” en dan het hardlopen weer oppakken.

Groetjes! @nnemieke


#2

Welkom!!

Ik ben Anne, 21 jaar en moeder van Seth van 20 maanden.
Wij wonen met z’n drieën in Rotterdam.

Ook ik ben gepartnerd, maar hier is het wel de bedoeling om OOIT nog eens te trouwen, haha
Verder ben ik nu 3e jaars student, Voeding en Dietetiek.

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers


#3

Hi Ik ben Michèle, mamma van Morgan van 2 jaar. Ik woon samen met haar pappa en het is de bedoeling dat ik me volgend jaar wel in een witte jurk hijs

Ik werk ook 40 uur. Nu nog als administratief medewerkster maar vanaf 1-10 als juridisch secretaresse. Pappa werkt ook 40 als Chef AGF in een natuurwinkel.

Verder hebben we 4 katten en een konijn.

Groetjes,

Michèle


#4

Welkom! Het is gelukt

Ik ben de moeder van Erik, hij is 2 jaar geworden in juni. Ik ben 33 jaar en m’n vriend is 31 jaar. We wonen met ons drietjes in Drenthe. Ik werk 3 dagen in de week bij de Raad voor de Kinderbescherming en m’n vriend werkt voltijds als uitvoerder in de wegenbouw.

Wat fijn, een kok als man! Lijkt me heerlijk

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers


#5

@Mriek, Ja hoor was even zoeken maar t is gelukt (wel verslavend zo’n forum…)

Das grappig! Komen net uit Assen vandaan van vakantie, mijn schoonouders hebben daar op Wittezomer een vaste caravan en een van mijn beste vriendinnetjes woont in Beilen. Ik heb zelf een tijd in een jeugdgevangenis gewerkt als bewaker dus ken het werk van de Raad een beetje en bij het bedrijf waar ik nu werk adviseren wij grotendeels bedrijven in de GWW (grond-weg en waterbouw) en hebben ook regelmatige klussen (met name veiligheidsplannen en begeleiding) als er wegen aangelegd of aangepast moeten worden…ben laatst nog voor een instructie bij dat nieuwe transferium richting Groningen geweest. Grappig al die linkjes…

Groetjes! @nnemieke


#6

@Annemieke, werkte je in het voormalige Poortje? M’n vriend werkt bij Ballast Nedam, wel bekend denk ik? Grappig inderdaad, al die linkjes.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers


#7

@ Mriek

Yep Ballast Nedam is zeker bekend…Ik werkte in RIJ de Doggershoek die gestart is in Heerhugowaard als noodopvang en nu al aantal jaar vast gebouw heeft in Den Helder.

Groetjes! @nnemieke


#8

Ah, oké. Daar ben ik nog nooit geweest, wel al meerdere keren hier in het noorden des lands dus. Wel een carriereswitch dan, zo te lezen?

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers